haha ik zie iets voor me... technisch gezien is een test na krap 10 minuten nog niet droog, dus denk niet dat het dan al een indroger is.
Indrogers.....alias testen die ingedroogd zijn.....het woord zegt het al Dit gebeurt pas na een hele tijd... Je hebt wel valse streepjes.....maar dat is weer iets anders
Op de plek waar de tweede streep zou moeten komen te staan zitten antistoffen voorgedrukt, die bij een positief resultaat reageren met de hcg in urine. Het is dus niet heel raar als je iets ziet. Heeft met productieproces te maken. Ook bv bepaalde zepen (als je je daarmee van onderen wast) kunnen reageren. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat de kruidvat testen prima zijn, alleen wil iedereen hier bijna nog voor de bevruchting kunnen testen. En maar turen om een streepje te zien... Gewoon testen op of na nod, waar de testen voor zijn. Dan heb je een echte streep... Of niet. (Snap vroege testers wel hoor! Heb zelf ook altijd vroeg getest. Maar hou wel de beperkingen van een test in m'n achterhoofd en verklaar ze bij twijfelachtige uitslag niet gelijk als 'waardeloos')
Bedankt voor je reactie Merah. En je hebt zeker gelijk.. Ik ben ook echt wel een vroeg tester. Terwijl ik weet dat het belachelijk is, omdat je het toch moet afwachten. Maar je uitleg klinkt logisch en toch ook hoopvol. Booey, ik denk dat wat je voor je ziet wel klopt
Even een update.. Ben eigenlijk mijn hoop een beetje kwijt. T/m gisteravond nog streepjes. Ik geloofde eigenlijk niet dat het klopte, omdat met ochtend urine haast geen streep komt. Dus (ik weet het...te erg). Ik heb mijn vriend gister een test laten doen. Geen streep! Natuurlijk kreeg ik hoop, omdat ie bij mij wel binnen de tijd tevoorschijn kwam. Maar vanmorgen met ochtend urine echt helemaal niets! Test is echt negatief. Pas na 20 min een heeel licht streepje.
Ik ga het vanavond dan nog maar eens proberen! Om het af te leren.. Hoop het zo.. maar geen goed gevoel bij. Ik laat het jullie weten.
Gisteravond geen test gedaan. Maar vanmorgen wel. Zonder te turen zie ik een streepje. Weer binnen de tijd en durf zelfs te zeggen dat het streepje licht roze is. Maar ondanks dat ik niet hoef te turen, blijft ie heeeel licht. Dus naar mijn idee niet donkerder geworden.
Had al mijn opmerking geplaatst in het vage testen topic... Ik ben bang dat het een van de vele vreemde testen is van het kruidvat...
Had het net gezien en alweer op je gereageerd. Maar alsnog bedankt voor het meekijken. Baal er wel van dat ik zo vaak een van die vele vreemde testen in handen heb. Helaas niet alleen bij die van de kruidvat. Nog maar even doortesten tot nod of de:x
Ik heb al 2 weken van dit soort testen en wordt er ook gek van....knuffel hoor is niet leuk ik zou zelf geen kruidvat meer gebruiken weet je dat? Misschien die andere cassettes wat je wel eens voorbij ziet komen in dat topic...die witte grotere
Bij deze een knuffel terug dan. Het is zeker niet leuk. Het is bijna te vergelijken met chocola voor mn neus leggen waar ik zelfs aan mag ruiken en het dan weer snel voor je neus verdwijnt. Maar dan 110x erger. Weet je toevallig wat van merk die cassettes zijn? Duim ook voor jou dat het snel raak mag zijn!
Lief van je maar hier waren we eigenlijk niet bezig voor een wondertje... maar dan is het ook zwaar irritant want ik wil duidelijkheid en krijg dan van die vreemde testen. Waren die niet van deze site? Cassette zwangerschapstest (3 complete & vroege testen) | Testjezelf.nu
En weeeer een licht streepje... Ze lopen niet op. Dus dat kan haast niets anders betekenen dan dat er niets zit. Maar toch kan ik het niet los laten. Nu 3 dagen voor nod