ik heb gisteren en vandaag getest met ovulatietesten. gisteren was ie zo goed als wit... met later na de 5min een licht rose streepje. nu staat er binnen de 5 min een licht streepje... wel echt een tuurstreepje.. maarjah t is dr wel 1. klopt het nu dat het streepje morgen en overmorgen dan donkerder is en ik mijn eisprong eindelijk optyd gevonden heb ? ( ik durf t zelf eigenlijk niet te hopen )
Dat zegt niks over morgen of overmorgen. Je hebt n.l. altijd een licht streepje, ook vlak na je menstruatie b.v. Het kan zijn dat je ovulatie er aan komt, maar hoeft niet. Misschien was je urine wel geconcentreerder. Het kan dus wel, maar hoeft niet.
Ik ken deze testen niet, maar bij mij waren de streepjes altijd anders in een testronde. Dan niks, dan licht, dan weer niks. Totdat ik ineens een knalstreep had. Dus pas als de streepjes even duidelijk zijn, dan is hij positief. Niet bij iedereen lopen de strepen geleidelijk op.
Bij mij verschilde het van maand tot maand... de ene maand ging het geleidelijk, de andere was het een positieve test out of the blue!
ik had vandaag een enorme knalstreep. allebei gelijk dik en meteen na het doorlopne van de urine. dus vandaag mijn eisprong neem ik aan ik heb braaf geklust afgelopen week , iedere dag op 1 na.. dus t moet goed komen nu! bedankt voor de reacties