seks met 6 weken zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door engeltje23, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoi meiden,

Heb een beetje een genante vraag, maar stel hem toch...
    Als ik seks wil hebben met mijn vriend dan krijg ik hele erge krampen in mijn buik, alleen al als ik opgewonden raak, laat staan met klaarkomen.
    Heb hierdoor dan ook gelijk geen zin meer :(
    Herkent iemand dit? Hoelang duurde het bij jullie voor dit over ging en is er iets aan te doen?
    Of wordt dit gewoon heel hard op mn tanden bijten de komende maanden?

Groetjes engeltje

2. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Denk dat dat je hele zwangerschap wel kan blijven aanhouden. Bij mij is het er in elk geval niet minder om geworden helaas, dit kan echter geen kwaad voor je kindje.

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dankje voor je snelle reactie december! Balen dat het bij jou niet minder is geworden! Zo te lezen wordt het dan dus gewoon heel hard op mn tanden bijten iedere keer :S

4. me83

me83 Niet meer actief

ik had het ook rond jou tijd.. ging na een paar weekjes bij mij weer over.. hopelijk ook bij jou want zo is het ook niet al te fijn.

succes

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    wij hebben sinds de positieve test ook nog maar 3 keer seks gehad ofzoo.. realiseer ik me nu pas..,. arme vent van me! hahah

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ me83: Oh, wat fijn dat het bij jou wel overging na een paar weekjes! Geeft toch weer hoop dan :D
    Naja afwachten dus wat mijn lichaam gaat doen...

7. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Ik heb dar ooklast van is niet heel erg maar voel het wel goed, vind het ook beetje eng.... ivm baby heeft vrij kang geduurd om zwanger te worden.
    Hebben juliie dat ook?
    daar in tegen heb ik wel hele dag zin haha edg onhandig..

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ikkin08: Het heeft bij mij niet lang geduurt, maar ik heb 3 maanden geleden een miskraam gehad en vind daardoor ieder steekje en krampje wat langer aanhoud als vijf minuten best spannend.....
    En ja ik heb megaveel zin, want doordat eerst mn man ziek is geweest en daarna ik hebben we het dus ook al 4 weken niet gedaan! Dit gebeurt ons echt nooit!
    Hoop niet dat dit erg lang gaat duren, want we staan op knappen haha ;)

9. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Haha ken het gevoel ik had na eisprong ook ff geen zin enbvanwege eerdere vmk durfde ik eerste week zwanger ook niet. Maar nu weer wel ;)

10. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is het juist andersom, sinds ik zwanger ben kom ik ongelofelijk snel klaar, en daarna is het allemaal iets te gevoelig om nog lang door te gaan. Maar ik heb het gevoel dat het al iets is verminderd :) Hopen maar dat het voor jou niet heel je zwangerschap door is.

Is het alleen tijdens penetratie, of ook tijdens voorspel? 9 maanden op je tanden bijten lijkt me zo sneu, andere manieren zoeken om elkaar te verwennen is misschien ook een optie?

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ikkin: gelukkig dat je nu weer wel durft ;) Ik vind t vooral omdat de pijn behoorlijk heftig is best eng....

@ syrse: haha das ook lekker fijn dan ;) Was t maar alleen tijdens penetratie, maar t is zelfs al tijdens t voorspel.... Ja als dit de hele zwangerschap zou duren dan is t echt niet leuk meer, dus hoop niet dat dat het geval is....

Deel Deze Pagina