fietsen met baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happyglow, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Hoe doen jullie dat?

Ik zie wel eens mensen met een draagdoek/draagzak fietsen maar dat vind ik geen fijne of veilige gedachte maar zo'n maxicosi constructie voor een half jaartje vind ik dan weer zonde van het geld.

Houden de mogelijkheden voor mij dan op of is er nog een mogelijkheid?

Nu loop ik veel en als ik naar het centrum moet pak ik de auto maar dat vind ik eigenlijk zonde, het is 5 minuten met de auto of fiets maar lopen ongeveer een half uurtje (met kleine kinderen) dus dat is niet te doen.

2. 2jees

2jees Niet meer actief

fietskar? Mijn man heeft die, ik fiets er niet mee. Maar idd denk dat het verder ophoud.. Ik kan nu ook eindelijk weer fietsen ;)

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier geen fietskar, geen ruimte voor in de schuur en lastig om 'm daarin te rijden ivm een dubbele draai. Eerste tijd dus alles lopend, met Ov of met de auto gedaan.

4. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Ik heb een bakfiets echt een uitkomst!
    maar goed over een draagdoek en fietsen.... is ieder zijn mening maar mij lijkt het veiliger dan een maxi cosi achter op je bagagedrager. De kans dat je fiets valt is veel groter dan dat je zelf valt want je vangt jezelf altijd als eerste op en dan pas de fiets....

Maar goed ben er zelf ook geen held mee en ik vind een bakfiets super!!! (heb wel een electrische anders is het beulenwerk)

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb de babymee aangeschaft en ik ben er lyrisch over. Ok, het kost ff een paar centen, maar dan heb je ook wat. Ik heb heerlijk kunnen fietsen in de lente/ zomer!:D

En na de aanschaf verpatsen op MP bijvoorbeeld?

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier een fietskar voor 2 kindjes gekocht die ook omgebouwd kan worden naar een buggy. Dus ik kan ook heerlijk shoppen zonder een buggy mee te slepen. Ik gebruik hem nu al voor onze dochter en straks gaat de baby in een babyschaal mee.
    Als ik val blijft de fietskar netjes rechtop staan. Heb er wel 1 met een kunststof bak.

7. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    wat een uitkomst! Hoe duur was die aanschaf ongeveer? Dat lijkt me namelijk ideaal!

8. 2jees

2jees Niet meer actief

Zo'n dubbele hebben wij ook maar hij staat opgeklapt en past niet door de deur.

Dus.. buiten uitklappen, in elkaar draaien, babyzit erin, aan de fiets hangen, kids aankleden en erin... Ben je een half uur verder. Vind ik dus niks, dan brullen ze allang..

9. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    dus jij verkoopt hem? :D ik heb namelijk wel interesse, mijn kids zijn wel geduldig genoeg hiervoor (hoop ik)

10. 2jees

2jees Niet meer actief

Nee :)

Mijn man fiets ermee en zet alles van te voren klaar als ik op de kids let ;)

En... we zijn er mee op fietsvakantie geweest!! Met de oudste, 360 km! Heerlijk.

Moet je op marktplaats kijken!

11. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    oh haha nou ga ik doen dan!

12. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier de keuze gemaakt om niet met de baby te fietsen.
    Ik draag veel, neem voor zware boodschappen de fiets aan de hand mee en voor verre afstanden toch de bus.

13. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik deed/doe het wel met de baby/dreumes op m'n rug. Als er iets gebeurd, dan vang je jezelf meestal wel op met je handen. Op je buik is heel gevaarlijk, omdat je baby dan echt tussen jou en de grond/stuur zit. Dus dat is een goede optie. Maar heel vroeg heb ik het niet gedaan hoor, en ik heb een poosje een fietskar gehad. Voor het zelfde geld weer op MP verkocht toen ze eenmaal voorop de fiets mee kon!

Deel Deze Pagina