Wij willen graag een tweede kindje. Het liefste 2 tot 3 jaar leeftijdsverschil. Onze meid is nu 9 maand. Het begint bij mij nu al wel een beetje te kriebelen om weer een buikje te krijgen en een kindje. Is het zo dat je aanvoelt wanneer je een kindje wil. Wanneer begon het bij jullie te kriebelen?
2 maanden na de bevalling alweer.. Eigenlijk zelfs al eerder. Maar we wachten nog tot hij ongeveer een jaar is.
Toen de eerste een jaar werd. 2 maanden later was m'n vriend ook zover. Gelukkig En waarom weet ik niet, het voelde gewoon zo.
Bij mijn man echt meteen na de bevalling. Hij bleef het maar hebben over nog zo'n mooi, schattig en lief kindje van ons samen. Vond het erg schattig maar wilde eerst nog wat herstellen lichamelijk. Maar na een paar maanden was ik er geestelijk weer klaar voor!
Al vrij snel na de bevalling. We wisten dat we graag wilden proberen weinig leeftijdsverschil tussen de eerste en tweede te hebben. Na 8 maanden bleek ik weer zwanger.
Ik had het een paar maanden na de geboorte... wou weer zwanger zijn en zo. Daarna is het weggeëbt. Tot ons jongetje een jaar werd. Toen ging het weer kriebelen. En zie het resultaat.