hey iedereen, ik ben op 6 juni begonnen met ovu testen te gebruiken. nu op het teststaafje van de clearblue stond toen 1 dikke streep en een lichte ik dacht toen dat de eisprong er wel aan zat te komen. maar vandaag was die lichte streep ineens verdwenen. wil dat zeggen dat men eisprong al geweest is of... ??? ben echt heel onzeker weet niet wat ik ervan moet denken. heb wel al 2 dagen het vruchtbare slijm. alvast bedankt. groetjes
Nee hoor zegt niks! Gewoon doortesten, evt. tegen de tijd dat je denkt dat het echt bijna zo ver is twee x per dag. Zodra je smiley hebt heb je binnen 36u je ei. Dus niet op de streepjes letten
ja ik gebruik die me de smiley ja ik weet dat het misschien een domme vraag was maar ik had ooit ergens anders gelezen da die streepjes het zelfde werkte als eender andere ovulatietest daarmee. en vandaag heb ik uiteindelijk positief getest ! wat een geruststelling. en nu zie ik toch duidelijk wel 2 streepjes op die test dus het zal er wel iets mee te maken hebben maar ga er in de toekomst geen rekening meer mee houden. alvast bedankt voor de reacties ! en hopelijk da ik deze maand een andere positieve test heb éh ! mijn NOD is 24 juni dus nog 2 weekjes in volle spanning wachten.
stomme vragen bestaan niet. Denk eens 21063 postjes terug... toen heb je zelf vast ook wel eens zo´n ´stomme vraag´ gesteld.