Ik weet het even niet meer...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yvan, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvan

Yvan Lid

18 okt 2007
    61
    0
    0
    Ik ben in september gestopt met de pil, toen netjes ongesteld geworden. Voordat ik weer ongesteld werd duurde het vrij lang, zo'n 2 weken later dan normaal.
    Hoe kan ik nu weten wanneer mijn ovulatie is? Het is nog zo onduidelijk allemaal, en zo weet je niet wanneer je precies moet klussen....
    Als ik van een normale cyclus (28 dgn) uit ga dan is mijn eisprong al geweest. Heb gisteren en vandaag ook een ovulatie test gedaan, maar daar kwam niets uit.
    Ik heb wel last van allerlei kwaaltjes; zere borsten, steken in mijn buik, ontzettend moe en erg vergeetachtig. Ik kan me niet voorstellen dat als je zwanger bent je het zo snel al merkt, of kan dat wel?

2. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Hai Yvan,

Ik denk dat je lichaam nog moet wennen omdat je pas gestopt bent met de pil..Bij sommige vrouwen is het in de 1e ronde al raak, maar het kan soms ook een half jaar tot een jaar duren totdat je lichaam is ontpilt...Dus die kwaaltjes kunnen ook door het ontpillen zijn..Ik zal anders gewoon gaan temperaturen, dan doen de meeste vrouwen die een onregelmatige cyclus hebben en dan weet je precies wanneer je het best kunt klussen...Suc6!

3. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    alles kan!daarom zijn wij vrouwen altijd zo verward...wat is dit?eisprong?innesteling?zwangerschap?menstruatie?
    ik kan je jammer genoeg geen antwoord geven behalve dat je maar moet afwachten...helaas.
    succes!

groetjes mounia

4. Hoi Yvan,

lastig he, zo'n vrouwenlichaam! Was je voorheen wel regelmatig ongesteld? Dan kan het zijn dat je lichaam idd nog aan het ontpillen is, neem daar even de tijd voor.
    Als je altijd een onregelmatige cyclus hebt gehad, is het wel een idee om bijv. te beginnen met ovulatietesten of temperaturen.
    Zo'n 2 losse ovutesten zeggen heel weinig.

succes ermee, groetjes Jelske

5. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi Yvan,

De klachten/symtomen die jij beschrijft komen heel erg overeen met de symtomen die ik heb gehad toen ik met de pil ben gestopt.
    Het is allemaal heel erg verwarrend omdat het zo op een zwangerschap lijkt.
    Ik hoop voor jou, dat het net als bij mij in de eerste twee ronde het ergst is en het daarna langsaam goed gaat komen.

Heel veel succes en maak je er niet te druk om, dan blijft alles leuker.

Groetjes,
    Krissa

6. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb het ook precies zoals jij erg vervelend ik ben ook gegonnen met tempen succes

Deel Deze Pagina