Vinden jullie het ook zo spannend!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suusje D, 8 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusje D

Suusje D Lid

8 nov 2007
    37
    0
    0
    Account manager
    Eindhoven
    Hoi,

Ik ben sinds vandaag nieuw op deze site, ik ben wel al bekend met deze site, ik heb namelijk via een vriendin deze link gekregen. Dus al een poosje aan het mee kijken met jullie.

Maar eindelijk gaan wij het nu ook proberen :D :D Erg spannend allemaal 8-[

Ik weet dat er al een forum is met net gestopt met de pil, maar daar staan al zoveel reacties bij dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Dus vandaar dat ik het zo maar probeer.

Ik ben net gestopt met de pil en dit is dus de eerste ronde voor ons. Natuurlijk hoop ik dat het meteen raak is, maar toch ook weer niet, anders kan het zo tegen vallen. Mijn vriendinnen zijn allemaal in de eerste ronde zwanger geraakt dus het kan wel.

Nou ik ben benieuwd of er nog meer zijn die deze maand voor de eerste ronde gaan. Ik wens jullie natuurlijk allemaal SUC6 en dat het maar meteen raak is!

Groetjes van Suusje

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hoi Suusje,
    Ik ben hier nu een paar weken op deze site en in de tweede ronde. Ik vind het ook heel spannend en probeer er tegelijkertijd niet te veel mee bezig te zijn.
    Veel plezier, hier op het forum en thuis ;)
    Chantico

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hoi Suusje,

Hier nog 1 die het allemaal erg spannend vind. De eerste 2 rondes waren niet te harden. Nu zit ik in de 3e ronde, ben gelukkig een stuk rustiger nu.

Groetjes,

4. Milla

Milla Niet meer actief

Ik snap jou wel, ik ben ook iemand die zwanger worden heel spannend vind en er ook enorm veel plezier aan beleeft.. Het wordt natuurlijk anders als het heel lang gaat duren, maar op dit moment vind ik het echt super leuk!

5. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Suusje,

Leuk dat je mee komt kletsen hier. En weer een brabander erbij, altijd leuk!
    Ik hoop voor jou dat het bij jullie ook de eerste keer raak mag zijn! Wij zijn al even bezig en maandag mag ik voor het eerst naar de fertiliteitsarts. Ik vind het zo spannend!
    Succes

Liefs Nikkie

6. Niet meer actief

hoi suusje,ik wens je heel erg veel succes en vooral plezier ook in de slaapkamer!
    dat het gauw werkelijkheid mag worden voor jullie

7. Suusje D

Suusje D Lid

8 nov 2007
    37
    0
    0
    Account manager
    Eindhoven
    Hallo allemaal,

Wat leuk ook dat je zo snel reacties krijgt!

Ik zal inderdaad mijn best doen om er niet al te veel op te hopen. Maar is toch best moeilijk.

En waar vind je die pendelmieke, ik ben wel benieuwd wat er bij mij uit komt.

Ik moet heel even stoppen nu want mijn hond word lastig, moet weer naar, buiten in de regen helaas(-

8. Milla

Milla Niet meer actief

Pendelmieke vind je in de gebruikerslijst onder de P ;)
    Je kunt haar gewoon een pb-tje sturen.

9. Suusje D

Suusje D Lid

8 nov 2007
    37
    0
    0
    Account manager
    Eindhoven
    Oh oke,

Ik zal daar eens kijkje nemen.

Maar het is natuurlijk wel het beste om er gewoon plezier in te blijven hebben. Ook in de slaapkamer natuurlijk HaHa.

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

In subforum "de lounge" staat ook een informatie-item over pendelen, met nog een paar pendelaars erbij.

11. Sigietje

Sigietje Actief lid

11 okt 2005
    150
    1
    0
    Oostakker Belgiƫ
    Hi dames,

ben ook nieuw en wij willen graag een 2de baby'tje :) hopelijk moeten wij ook niet te lang wachten op het fantastische nieuws ...!

allen veel succes gewenst!

grtjs

12. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    he suus
    ik vind het ook allemaal erg spannend en een bijzondere periode. We maken er ook veel grapjes over. Wacht maar tot je zwanger bent, dan wordt het nog spannender (en leuker).
    Heel veel succes en plezier, hopelijk ben je snel zwanger!
    Miek

13. Suusje D

Suusje D Lid

8 nov 2007
    37
    0
    0
    Account manager
    Eindhoven
    Goedemorgen allemaal,

Ik ben nu op mijn werk :-$ en zoals jullie weten is het vrijdag vandaag , dus ik heb nu al echt geen zin meer. Vandaar dat ik nu lekker op het forum aan het kijken ben.

Maar goed, Chantico bedankt voor je tip over het pendelen. :thumup:

Sigietje welkom hier op het forum.
    En voor Mieke ik hoop inderdaad dat het snel lukt! En ik vind het nu ook al erg spannend. :)

Ook heb ik nog een vraagje aan Nikkie waar uit Brabant kom je vandaan?

Nou ik ga maar weer wat doen, want anders valt het allemaal zo op.

Doeiii

14. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
  15. Suusje D

Suusje D Lid

8 nov 2007
    37
    0
    0
    Account manager
    Eindhoven
    Dank je wel Muuske 64.

Ik heb alleen een vraagje over dat mailadres van Pendelmieke, kun je daar ook je vragen naar toe sturen :(:

Dikke knuffel aan iedereen!

Deel Deze Pagina