hallo lieve mensen, hier het volgende en ik hoop dat iemand mij kan helpen, voor twee maand terug geklust op de goeie dagen (dacht ik) eerste maand kwam er 1 dag bloeding maar net genoeg voor 1 verbandje, 2e maand exact hetzelfde en afgelopen woensdag een eerste posi test in mn hand, nu wil het dat ik vandaag een clearblue digital met conceptie indicatie deed en die zei niet zwanger ik heb eergister de verloskundige aan de tel gehad en die zei dat als ik 2 maand overtijd was en ik had een posi test dat ik dan waarschijnlijk wel zwanger was en ik heb dus voor 24 febr een echo staan al... wat denken jullie hierover? groetjes een onzekere jongedame.
Ja ik had de cb niet goed gedaan blijkbaar.. moest toch 20 sec en ik had m 5 sec gedaann.. hmm.. niet grappig.
Eff kijken of ie er nu bij staat.. best lastig nog.. haha ik zeg niet dat het een knal test is maar die krijg ik nooit.. ook niet bij mn vorige zwangerschap in de eerste maand..verloskundige zei streepje is streepje.. gaan dinsdag kijken.
Nou als je al 2 maanden overtijd bent, vind ik het wel een erg tuurstreepje. Sorry. Denk eerder een indroger dan.
Ik wil niet heel lullig doen maar vind het een beetje voorbarig om er al meteen vanuit te gaan dat je zwanger bent... Ik vind het streepje wel heel licht voor 2 maanden overtijd (ik moet echt goed kijken om um te zien) en als de cb zegt dat je niet zwanger bent dan lijkt me dat vrij aannemelijk. Ik ben geen cb- test kenner, maar is het niet zo dat de test gewoon geen uitslag geeft als je hem te kort in de urine hebt gehouden? Als hij zegt "niet zwanger" lijkt het me dat hij genoeg urine heeft gekregen omdat er een uitslag in beeld stond. Ander scenario zou kunnen zijn dat je deze maand pas net zwanger bent geworden en dus misschien pas net overtijd bent. Zou dat zo kunnen zijn? 😊 Ik zou als ik jou was over 2 dagen weer testen en denk dat ie dan wel duidelijker zou moeten zijn. Succes meis! Ik duim voor je!
Nou vriendinnen hebben dat ook gehad met clearbleu en die hebben toch beide een gezonde kleine meid rondlopen.. ik kan normaal gesproken de klok gelijk zetten op mn menstruatie en dit is voor mijn doen niet normaal Bovendien was ik er niet eens mee bezig tot toch echt mijn buik ging opzetten borsten zeer gingen doen en ik heel veel puisten ochtend misselijkheid kreeg.. snap jullie hoor dames ik zou t zelfde zeggen daarom ook die onzekerheid... maargoed ga het wel zien dinsdag.. tis elk geval niet normaal dat mn menstruatie 2 maand niet in geweest als ok normaal 4 dagen ong ben
Test ziet er niet echt positief uit (pennenstreep/indroohg). Afgaande op het verhaal, deze test en de cb zou ik er niet vanuit gaan dat je zwanger bent.
Ik vind deze test niet positief.Je bent niet zwanger,denk ik.Dan zou je cb dat aan hebben gegeven.Zeker bij 2 maanden overtijd.
Nou, als je vriendinnen het heel toevallig ook hadden, dan zul je zwanger zijn hoor. Want aan je vriendinnen kun je heel goed een zwangerschap aflezen. Ik vrees dan ook dat je niet zwanger bent, sorry. Je zegt dat je de CB niet goed hebt gedaan. Doe er dan nog een. Alles beter dan mogelijk voor niks naar de verloskundige gaan lijkt me.
Als je zeker weet dat je 2 maanden overtijd bent, weet ik bijna zeker dat je niet zwanger bent gezien je testen. En idd, als de CB niet goed ging zou ik er ook nog 1 doen. Dan weet je het zeker! Het lijkt mij ook niet fijn om voor niks bij een verloskundige te komen. Zou me dan zeer ongemakkelijk voelen.
als de cb zegt dat je niet zwanger bent denk ik dat het zo is toen ik zwanger van mijn dochtertje was had ik heeel lichte testen en ik teste met cb digitaal en zei toen al zwanger en je hebt gewoon gebloed ik denk dat je menstruatie niet zo veel is
Hmm verloskundige zei dat het heel normaal is om tussendoor nog te bloeden.. iedereen die de test in het echt gezien heeft die zegt van wel.. jammer deze lullige reacties.. en sinds wanneerr is het raar om er vanuit te gaan dat je zwanger bent als je 2 maand overtijd bent ik ga dot topic verwijderen had een beetje meer medeleven verwacht maar helaas...
Uh............. Ik lees geen vervelende reacties, wel een hoop reacties om jou te beschermen tegen een teleurstelling. Ik vind het ook een indrooglijntje, dat hebben die testen heel erg. Zelf ook gehad, gebruik die testen dus ook niet meer.
Bovendien heb ik mijn verhaal natuurlijk ook op deze manier geaan hij de vk en toch zei ze kom maar een echo doen.. lezen jullie wel oplettend want had er ook bij gezegt wat mn lichaam verder deed maarja jammer deze klote reacties
@Jongedame, Niet zo aangevallen voelen. Die testen die jij gebruikt vind ik persoonlijk niet zo heel duidelijk en staan bekend om het 'slecht aflezen'. Neem nu gewoon wat goeie raad aan en ga even naar Kv 2v5 en test gelijk morgen en over 2 dagen nog eens. Elke test is anders. En wil je het zeker weten, loop dan even om een bloedtest. Maar als je idd 2 maanden overtijd bent moet je knaltesten hebben en deze is dat niet. Hoop voor jou alsnog op positief nieuws