Goeiemiddag dames Eigenlijk geen vraagje over de babyuitzet maar over de zwangere mama uitzet. Ik zit met het volgende probleem: ik zie zo vaak hele mooie zwangerschapskleedjes maar elke keer als ik ze aandoe lijkt het helemaal nergens naar. Ik ben namelijk 1m54 groot en wanneer ik bvb. een zwangerschapskleedje aandoe dan zit de plooi van de buik helemaal op een rare plaats. Je ziet gewoon dat er iets niet aan klopt, de verhoudingen zijn way off. Zo had ik onlangs dit kleedje besteld: Esprit - - Geweven jurk van viscose kopen in de online shop Ongelofelijk mooi maar op mijn lijf... Zelfde met dit topje: Esprit - - Top van geweven viscose kopen in de online shop Ik word er een beetje moedeloos van... ook ik wil graag mooi en elegant tijdens mijn zwangerschap gekleed gaan. Zeker nu ik begin augustus een zwangerschapsshoot wil laten doen wordt mijn drang naar passende/mooie kleedjes groter Weet er iemand waar kleine zwangere mama's ook mooie kleedjes kunnen scoren? Of welke merken er "rekening" mee houden? Alvast bedankt voor het meedenken.
Lastig hé! Ondanks dat jij toch nog 10cm kleiner bent heb ik er ook wel last van... Heel veel zit gewoon niet! Toch kan ik bij Esprit goed slagen.. Ik heb o.a. dit shirtje: Esprit - Stretchtop van zijdeachtige viscose kopen in de online shop Heeel fijn! Ik mis 'm gewoon als ie in de was zit. MamaLicious heeft ook wel leuke tops die prettig zitten en gewoon goed aansluiten. Love2Wait was bij mij een drama! Dus dat zou ik jou ook afraden.. Queen Mum vond ik wel weer heel fijn, wel prijzig!
Misschien heb ik gewoon pech gehad bij Esprit dan? Mamalicious = daar ga ik eens op zoek naar gaan. Noppies = tot nu toe jammer genoeg nog maar één superjurk kunnen scoren daar, namelijk: https://www.noppies.com/nl-be/detailpagina-positiekleding/jurken/jurken/10325/b332g1c14o6231s11 Misschien is het omdat hij niet zo ruim valt?
Ik ben 1.63 en heb jurkjes van de Hema die goed zijn. Eigenlijk geen positiekleding, maar rekbaar dus prima te doen. Misschien moet je op zoek naar reguliere kleding die meerekt? Succes!
Ik ben 1.59 cm maar wel fors. Draag kleding van Miss etam en gewone kleding n paar maten groter.. De shirts en jurken hangt de buik wel op goede plek.
Ik ben zelf ook maar 1,60m en helemaal fan van het merk seraphine. Moet wel uit engeland komen maar ik zweer bij de de "knot frot dress" die echt superlekker zit en prachtig valt. Zelf heb ik hem in drie kleuren en nog een paar andere dingen van het merk.
Ik ben ook niet heel groot, en ik heb veel van mamalicious (met name broeken) en veel shirt van noppies. Zitten prima.
Hier ook een kleintje Ik heb voornamelijk rokjes gekocht met leggings eronder. Voornamelijk van mamalicious. Die kleren zitten enorm fijn! Heb ook 2 broeken van mamalicious, die wel iets te lang zijn, maar op zich vallen ze prima.
Ik ben ook klein van stuk en breed gebouwd. ben zelf een fan van queen mum. het is wel aan de prijzige kant, maar ik vind ze heerlijk zitten. verder valt mamalicicious goed en ook kleding van de c&a. het is even zoeken, maar je vind het wel
Bedankt voor alle tips hier! Heb gisteren twee shirtjes én kleedje gevonden van Queen Mum, ze zaten perfect! Een aanrader dus voor andere kleine dames.