Zwangerschapskledij voor kleine vrouwen gezocht!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door GeoLilly, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Goeiemiddag dames

Eigenlijk geen vraagje over de babyuitzet maar over de zwangere mama uitzet. ;)

Ik zit met het volgende probleem: ik zie zo vaak hele mooie zwangerschapskleedjes maar elke keer als ik ze aandoe lijkt het helemaal nergens naar.

Ik ben namelijk 1m54 groot en wanneer ik bvb. een zwangerschapskleedje aandoe dan zit de plooi van de buik helemaal op een rare plaats. Je ziet gewoon dat er iets niet aan klopt, de verhoudingen zijn way off.

Zo had ik onlangs dit kleedje besteld: Esprit - - Geweven jurk van viscose kopen in de online shop
    Ongelofelijk mooi maar op mijn lijf... :(
    Zelfde met dit topje: Esprit - - Top van geweven viscose kopen in de online shop

Ik word er een beetje moedeloos van... ook ik wil graag mooi en elegant tijdens mijn zwangerschap gekleed gaan. Zeker nu ik begin augustus een zwangerschapsshoot wil laten doen wordt mijn drang naar passende/mooie kleedjes groter :D

Weet er iemand waar kleine zwangere mama's ook mooie kleedjes kunnen scoren? Of welke merken er "rekening" mee houden?

Alvast bedankt voor het meedenken.

2. Geejaw

Geejaw Lid

4 feb 2013
    95
    0
    0
    Lastig hé! Ondanks dat jij toch nog 10cm kleiner bent heb ik er ook wel last van... Heel veel zit gewoon niet!

Toch kan ik bij Esprit goed slagen.. Ik heb o.a. dit shirtje: Esprit - Stretchtop van zijdeachtige viscose kopen in de online shop Heeel fijn! Ik mis 'm gewoon als ie in de was zit. ;)

MamaLicious heeft ook wel leuke tops die prettig zitten en gewoon goed aansluiten. Love2Wait was bij mij een drama! Dus dat zou ik jou ook afraden.. Queen Mum vond ik wel weer heel fijn, wel prijzig!

3. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ik ben ook klein, en slaagde bij esprit, mamalicious en moppies heel goed.

4. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
  5. JD74

JD74 Bekend lid

17 sep 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    Ik ben 1.63 en heb jurkjes van de Hema die goed zijn. Eigenlijk geen positiekleding, maar rekbaar dus prima te doen. Misschien moet je op zoek naar reguliere kleding die meerekt? Succes! :)

6. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik ben 1.59 cm maar wel fors. Draag kleding van Miss etam en gewone kleding n paar maten groter..

De shirts en jurken hangt de buik wel op goede plek.

7. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik kreeg de tip van een vriendinnetje die 1.55m is om bij c&a te kijken!

8. beertje86

beertje86 Actief lid

5 mei 2014
    188
    0
    0
    NULL
    Meerkerk
    Ik ben zelf ook maar 1,60m en helemaal fan van het merk seraphine.
    Moet wel uit engeland komen maar ik zweer bij de de "knot frot dress" die echt superlekker zit en prachtig valt.
    Zelf heb ik hem in drie kleuren en nog een paar andere dingen van het merk.

9. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik ben ook niet heel groot, en ik heb veel van mamalicious (met name broeken) en veel shirt van noppies. Zitten prima.

10. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Hier ook een kleintje :D
    Ik heb voornamelijk rokjes gekocht met leggings eronder. Voornamelijk van mamalicious. Die kleren zitten enorm fijn! Heb ook 2 broeken van mamalicious, die wel iets te lang zijn, maar op zich vallen ze prima.

11. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Ik ben ook klein van stuk
    en breed gebouwd.

ben zelf een fan van queen mum. het is wel aan de prijzige kant, maar ik vind ze heerlijk zitten.
    verder valt mamalicicious goed en ook kleding van de c&a. het is even zoeken, maar je vind het wel :)

12. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Bedankt voor alle tips hier!

Heb gisteren twee shirtjes én kleedje gevonden van Queen Mum, ze zaten perfect! Een aanrader dus voor andere kleine dames. :D

Deel Deze Pagina