Hallo dames, Ik zit nu in de 3de ronde. Mijn eerste menstruatie had ik op 30 dagen, de tweede op 26 dagen. Nu zit ik op dag 29 en heb nog geen menstruatie. Omdat ik nogal een zeer ongeduldig persoon ben had ik daarnet toch al een test gedaan. Maar nu weet ik niet wat ik er van moet denken. Ik heb een sensitest gedaan waar je 2 streepjes moet zien als je zwanger bent. Ik heb de hele tijd naar de test gekeken. In het begin zag ik alleen het controlestreepje. Na enkele minuten een zeer vaag licht rose streepje. (Heb er spijtig genoeg geen foto van want mijn toestel is jammer genoeg stuk) Op de bijsluiter staat dat ook als je een heel licht streepje ziet, je zwanger bent... Maar toch twijfel ik nog steeds ! Moet wel zeggen dat het streepje na een 20- 30min iets duidelijker was; maar als ik de bijsluiter lees, dan staat er op dat je na 30 min het niet meer mag aflezen omdat de uitslag dan onbetrouwbaar kan zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hallo pimpeltje! Nou, het zou wel eens heel goed positief kunnen zijn . Mijn testen begonnen ook heel licht dat ik ze zowat niet op de foto kon zetten. Maar nu is je cyclus denk ik ook nog niet helemaal de oude, zou ook kunnen, maar als je streepje echt roze is.. Ik zou je testje even bewaren en over 1 of 2 dagen even een nieuwe doen, en dan die dan ietsje donkerder is, dan gewoon even een clearblue digital doen. Heb ik ook gedaan en er stond gewoon ZWANGER toen mijn streepjes nog helemaal niet zo donker waren. Ik zeg nog even geduld, en misschien proberen met je telefoon een foto proberen te maken en er dan opzetten?! Nou ik duim voor je meid, succes
Heb net een test gedaan van clear blue. En het resultaat is ZWANGER!!!!!! 2-3 weken. Is dus natuurlijk heel pril, kon niet anders natuurlijk. Maar ben super blij en kan het nog steeds niet geloven !!!!