Bloeding voor nod, wat kan het zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marleonie, 23 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleonie

    Marleonie Lid

    23 jan 2019
    9
    7
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal! Ik ben nieuw op het forum. Wij zitten inmiddels in ronde 7. Ik heb een cyclus van 25 dagen en mijn nod is a.s. Zaterdag 26/1. Nu heb ik vorige week 5 dagen roze afscheiding gehad. Vanaf zondag 13/1 t/m donderdag 17/1. Het was erg weinig en ik had geen tampons of maandverband nodig, het kwam alleen op het wc-papier bij afvegen. Niet elke toiletbezoek.
    Gisterochtend 22/1 ineens wat lichtrood bloedverlies wat ik nu nog heb. Weer af en toe bij het afvegen maar zeker geen tampon nodig. Het stelt niets voor.

    Wat zou dit kunnen zijn? Iemand hier ervaring mee?

    Liefs!
     
  2. Marleonie

    Marleonie Lid

    23 jan 2019
    9
    7
    3
    Vrouw
    Ohja niet onbelangrijk: normaal heb ik nooit tussentijdse bloedingen en ik ben altijd heel regelmatig ongesteld.
     
  3. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Het kan van alles zijn.. het lichaam is geen robot en kan wel eens anders doen dan anders. :)

    Gebruik je ovulatietesten oid, waardoor je zeker bent van jouw nod? Een cyclus kan wel eens anders zijn.
     
    Leraje vindt dit leuk.
  4. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Je hoop natuurlijk op een innestelingsbloeding. Zou zomaar kunnen maar kan ook wat anders zijn. Ik zou zaterdag lekker een test ertegenaan gooien :)
     
  5. Marleonie

    Marleonie Lid

    23 jan 2019
    9
    7
    3
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie! :) Ik gebruik geen ovulatietesten maar we hebben deze maand echt om de dag geklust. Normaal als ik menstrueer dan moet ik mijn tampon echt na 2/3 uur verwisselen anders lek ik door. Nu heb ik geen tampon nodig omdat het zo weinig is.
     
  6. Marleonie

    Marleonie Lid

    23 jan 2019
    9
    7
    3
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie! :) Ga ik doen! :D ik ga er niet vanuit dat het raak is.. maar ik begrijp die tussentijdse bloedingen niet. normaal heb ik dat nooit en ik heb een hele regelmatige cyclus. zo verwarrend..
     
  7. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Kan ook zijn dat door de seks er een adertje is geknapt. Maar wie weet. Als je onveilige seks heb is de kans op zwangerschap natuurlijk ook ruim aanwezig :)
     
    Marleonie vindt dit leuk.
  8. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Dan is het wel lastig om in te schatten wat het zou kunnen zijn. Als de bloeding van vorige week een innestelingsbloeding zou zijn geweest, zou je nu positief kunnen testen. Maar het kan bijvoorbeeld ook een ovulatiebloeding of tussentijdse bloeding zijn geweest.

    Ik denk dat je niet eerder duidelijkheid hebt, dan wanneer je een testje ertegenaan gooit. Dan weet je in ieder geval of het van een innesteling was, of dat het iets anders moet zijn geweest. :)
     
    Marleonie en Leraje vinden dit leuk.
  9. Moppie35

    Moppie35 Bekend lid

    6 mei 2016
    541
    205
    43
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Al getest meid? Spannend!
     
  10. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Ben ook wel nieuwsgierig
     

Deel Deze Pagina