Wel ja, voor mij is het een beetje een dubbel gevoel, mijn vriend heeft mij enkele dagen geleden verlaten omdat hij gevoelens heeft voor iemand anders 😔 Het is wel even belangrijk om dit zo snel mogelijk te weten of dit positief is. Ik twijfel nog..
Dat is een klotesituatie, helaas zul je het niet 'even snel' weten. Dan moet je echt afwachten, morgenochtend testen met ochtend urine en als de streep blijft ben je zwanger.
De maandag de 17de had ik nog een positieve ovutest. Zeker donkerder dan de teststreep! Ik heb daarvoor niet getest en die middag was hij al negatief! In mijn vorige cyclus had ik op op dag 15 van 29 s'avonds een positieve test.
Dan zit je nu op 7 dpo en is wel erg vroeg (maar niet onmogelijk). Idd doortesten. Ik weet niet op welke uitslag ik moet hopen voor je, maar mocht je toch zwanger willen zijn ondanks wat nu gebeurd, dan hoop ik dat de test nu wel oploopt (ik zag namelijk dat je bijna maandelijks vage streepjes had gepost hier )
Nee daar heb ik (en jij) niks aan aangezien deze app is gebasseerd op het gemiddelde. Een app kan ook niet in jouw lichaam kijken en dat bewijst het wel want volgens de app is dag 13-14-15 bij jou vruchtbaar, maar je ovu was posi op dag 17 en dus uiterlijk dag 19 je ei. Niet dag 15 dus.
Ik zie ook zeker een streepje. Meid wat een rotsituatie dat je vriend je heeft verlaten. Sterkte ermee.
Net nog 2 testjes gedaan, weer lichte streep... Net ook 2 druppels bloed verloren... Miskraam? Innesteling? Menstruatie? Temperatuur is nog steeds hoog net 37.1 Die onzekerheid..
Als het bloed vd innesteling is dan zijn je strepen vals want je kan pas een dag of 2-3 na de innestdling positief testen. Heb je foto van je testen? En was de test vanochtend van hetzelfde merk als die van nu?