zoek ze op op hyves of facebook en laat daar een 'slim' bericht achter voor het persoon...zo heb ik toen mijn geld terug gekregen. ik heb het gewoon persoonlijk gemaakt voor haar toen, dat is het voor jouw ook toch? zonder dreigen etc...gezorgd dat de vrienden van haar het verhaal konden lezen.
dank jullie wel en ook voor de tips ik ga er zeker eens wat mee doen zal straks gelijk eens op hyves kijken wie weet staat ze er tussen ze heeft nog tot morgen en dan ga ik verdere stappen ondernemen ga ze wel al via hyves benaderen als ze die heeft
via The People Search Engine - wieowie.nl kun je alles vinden over personen, ff voor en achternaam intikken en die zoekt alles voor je af.
ik wilde net op markplaats bieden bij iemand die van alles van lief heeft. meubeltjes en kleding. durf nu niet meer zo goed eigenlijk.
ik weet niet of ik haar mp link neer mag zetten anders had je het kunnen zien stuur ander een pb als je wilt weten wie het is ze is ook niet meer actief hier sinds 12 maart
ik krijg niks over haar gevonden ook niet op hyves alleen als je haar achternaam in typt ik ben bang dat ik me erbij neer moet leggen
He meid! Ik hoop voor je dat je er achter kan komen. Heb je geen facebook? Daar kan je personen makkelijker vinden dan op hyves, want daar zijn ze verplicht hun achternaam in te vullen Succes ermee! Hoop voor je dat ze gepakt kan worden, niet om die 10 euro, maar gewoon omdat dit niet kan!
dit is natuurlijk allemaal leuk en aardig maar ik heb echt ook op facebook niet mijn échte achternaam ingevuld ik heb dat linkje dus geprobeerd en ik besta dus niet op internet
heb je wat gegevens van haar dan? ben heel goed in speuren wil je wel helpen hoor.... wat aso om zoiets te doen zeg! je moet ook ffe een melding maken bij mp nadat je haar gevonden hebt hoor!
Ik heb hier ook via iemand een lief setje gekocht. Op 26 januari al betaald maar nooit ontvangen. Ze wilde het onderzoek van de TNT afwachten dat zou 4 weken duren maar ze laat NIETS meer horen. Reageerd ook niet op mijn pb's etc. Ik koop dus ook niets meer via hier, ben er wel een beetje klaar mee. Misschien dezelfde dus? Ze is vanaf 12 maart ook niet meer online geweest zag ik...
nu ben ik wel nieuwschierig welke advertentie dit is, ik heb dit namelijk hetzelfde gehad... ook voor 10 euro... maatje 68 toevallig??
Zo zijn jullie allemaal door dezelfde opgelicht? Bij mij gaat het om een Sanne Regtop ofzo, als je googled zie je dat het gaat om een tienermoeder.
Pfff erg slecht zeg. Ik vertrouw het hier ook veel meer! heb wel een keer gehad dat ik er echt neit meer aan gedacht had. En na 5 dagen een pb kreeg waar het bleef. Maar heb t toen direct opgestuurd en natuurlijk mn excuus aangeboden
ik ben ook wel goed in speuren, helaas zelf al een keer een hacking meegemaakt, en dankzij mijn eigen speurwerk, het de politie heel makkelijk gemaakt en ze zijn toen ook verdoordeeld! Maar goed, long story short, heb je wat gegevens van deze persoon? IP-adres bijvoorbeeld?? Stuur me anders maar even een pb als je hulp nodig hebt, wil je graag helpen. Dit geldt ook voor andere gedupeerden, als ik kan helpen, graag!!!
Via marktplaats kan je ook een klacht indienen en dan gaan zij er ook voor je achteraan. Wel moet je dan alle gegevens doorgeven. Heb ik zelf ook een keer gehad lang geleden en dit werd toen goed opgelost. Succes en erg vervelend dat het zo moet!