Ik heb het ook een keer precies zo gedaan. Toen had ik het ineens binnen 2 dagen thuis Ze zei dat ze vergeten was om het op te sturen...uhuh...
dank jullie well lieve meiden ik ga mora en frummeltje even een pb sturen weet niet of ik haar naam hier neer mag zetten maar het ging om een dame uit zevenaar ze heeft 2 kinderen het setje betaat uit een lief broekje wit/rose streepje en om een polo shirtje van lief wit met rose letters van lief..
Google anders eens op haar rekeningnummer. Misschien is ze zo bekend? En er zijn speciale sites/fora voor oplichting op internet (bijvoorbeeld OpgelichtopInternet - Index), misschien is ze hier al bekend?
ik ga er mee aan de slag, heb inmiddels contact met TS via PB en mail. Uiteraard Mora, als jij ook aan de gang gaat, hou je me dan even op de hoogte als je iets hebt? Zonde als we dubbele dingen gaan doen, terwijl de ander al iets gevonden heeft,
echt waar heb jij haar hyves mag ik die misschien dan ga ik haar denk even duidelijk maken dat ze meerdere mensen via zwangerschapspagina hebt opgelicht dank je wel
dank jullie wel meiden voor al jullie hulp ik ga even naar mijn kinderen ben er straks weer nogmaals bednakt voor alles
Jeetje dat mensen zoiets doen.. :x Te lui om zelf te gaan werken voor hun centjes ofzo, dan maar stelen van andere mensen. Ik vind wel dat de naam openbaar moet gemaakt worden, om nog meer oplichting te voorkomen.
Toevallig ben ik ook net een hyves-pagina op het spoor. Het probleem is alleen dat hij prive is. En ik dus niets kan zien. En ik weet ook niet zeker of ik de goede heb. Je mag me eventueel pb-en met de hyves-pagina, ik ben namelijk voor ts bezig met speuren. Helaas nog weinig succes...
Helaas meid we hebben beide hetzelfde setje gekocht/betaald en niet ontvangen bij dezelfde vrouw hier op het forum. Ik heb je PB gehad en het gaat om dezelfde. Ik heb al haar berichtjes nog bewaard en Lotte ook al een PB bericht gestuurd. Wat een rotstreek! Het setje was een kadotje voor een nichtje van me, heb ondertussen maar iets nieuws gekocht maar wel m,n 10 euro kwijt:x
Lijkt mij toch dat de naam bekend gemaakt moet worden als het om een forumlid gaat, om verdere teleurstellingen, (oplichtingen) te voorkomen, tjong wat een lef zeg.
Zit hier vol verbazing te lezen dat het ook nog om hetzelfde setje gaat. Wat een smerige rotstreek. Hopelijk krijgen jullie allebei je geld terug. Is ze verder actief geweest op het forum of alleen in het te koop gedeelte?
wat erg zeg dat iemand zoiets doet... ik ben pas ook 'opgelicht' ging om een bedrag van 3,50 of zo, maar toch, leuk is anders!! en pas op mp een groot pakket gekocht, was niks in het goede merk en ook niet de goede maat!! en natuulijk niet meer reageren op mail...
Je moet op MP hier even een melding van maken, kan bij de beheerders ook. Die kunnen haar er dan af gooien.
ik heb via mp een melding lopen via lotte heb ik contact vraag dadelijk om een paar dingen zodat ik haar adres kan achter halen want kan nu geen aangifte tegen haar doen ik wil graag haar naam neer zetten maar ik weet niet of ik dat mag rachel en ik zijn door de zelfde opgelicht helaas ze reageerd nergens op echt smerige streek dank jullie wel voor al jullie lieve lezen en oplossingen ben hier echt super dankbaar voor
wat een streek zeg was ze al lang actief op het forum? ik denk dat je alleen mensen ermee helpt door haar naam bekend te maken , wat zij doet is erger spinnekop