Ik ben op zoek naar een andere auto voor mezelf omdat het in mijn Hyundai Atos niet meer past met 4 kids. Nou ben ik op zoek naar een middelgrote auto met 3 stoelen/zitplaatsen achter in. Je ziet heel vaak dat er achterin 2 zitplaatsen zijn en dan nog een halve tussenin. Dat wil ik dus absoluut niet. Ik heb tot nu toe alleen de Renault Scenic gevonden die 3 stoelen achter in heeft. Welke merken hebben dit nog meer? (mogen ook 3 zitplaatsen zijn ipv 3 stoelen, maar niet 2 en een halve plaats)
scenic heeft het idd, vind het een ideale auto. lekkere hoge zit en instap, genoeg ruimte in de kofferbak en rijdt fijn. De fiat multipla heeft trouwens 6 stoelen....is wel iets groter dan de scenic, maar staat op mijn verlanglijstje
peugeot 307 heeft 3 aparte stoelen. Waarvan de middelste stoel wel wat kleiner is volgens mij. Durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar is verschillend per type 307 ook. Opel zafira maar is een grotere auto dan middelgroot.
Toyota Corolla Verso heeft 3 zitplaatsen achterin. Wij hebben deze auto gekozen, zodat we 3 kinderzitjes naast elkaar konden plaatsen. Wij hebben de variant dat we ook nog 2 extra stoelen hebben in de bagageruimte.
In een Peugeot 307 passen GEEN 3 autostoelen. De Ford C max heeft drie losse stoelen. Hierbij zou het moeten lukken. Succes met je zoektocht
renault senic is heel fijn citroen picasso en wij hebben nu eendaewoo tacuma ook drie stoelen en een hoge instap zijngenoeg auto s maar ligt ook aan de prijs