Dag dames, eventjes een vraagje. Ben hier nog niet zo lang lid en had graag jullie mening over iets geweten want ik weet het allemaal niet meer. Ik ben dus 21 juli gestopt met de pil en werd ongesteld op 26 juli. Moest ik een normale cyclus hebben, moest ik normaal enkele dagen geleden ongesteld worden, wat niet het geval was. De dag voor ik normaal ongesteld moest worden had ik wel wat bruin/paars achtig verlies, dacht dat dit de voorbode was van het ongesteld worden, maar nu 5 dagen later ben ik nog altijd niet ongesteld geworden. Voor ik begon met de pil was ik zeer onregelmatig dus heb geen idee wat er nu aan de hand is. Maar als je geen eisprong hebt gehad dan kun je toch ook geen bruin of bloed verlies hebben? Of heb ik het verkeerd op? Ik wil nog eventjes wachten om een zwangerschaps test te doen want ik verblijf in Griekenland en die zijn hier niet zo goedkoop om iedere paar dagen een test te doen. Kan dit innesteling bloed zijn of is het iets helemaal anders? Help...
Aangezien het je eerste ronde is na het stoppen met de pil kan het van alles zijn. Je cyclus kan erg lang zijn, het kan inderdaad een innesteling zijn geweest, of een hele korte menstruatie. Wanneer ben je terug uit Griekenland? Als je zolang kan wachten, pas thuis testen en anders misschien toch slim om gewoon even een testje te doen. Wie weet!
Het kan zijn dat je cyclus helemaal op gang moet komen na het stoppen met de pil. En dat je daardoor onregelmatig ben, tussentijds bloedverlies e.d. Het enige wat je kunt doen is een test en/of afwachten. Hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus of ben je snel zwanger!
Toen ik dat verlies had was het niet zoals ongesteld worden, had niet eens een inlegkruisje of tampon nodig, was gewoon een heel klein beetje bij het afvegen. Soms is het allemaal zo verwarrend. Ik verblijf voor lange tijd in Griekenland daarmee... Denk dat ik morgen zal testen want de nieuwsgierigheid is aan het winnen... Bedankt voor je antwoord
De eerste ronde na stoppen pil had ik ook halverwege een kleine bloeding, het betekende niets, meer van ik wil wel maar ik kan niet! .. het was geen ovubloeding denk ik, want die heb ik daarna ook niet gehad.. maarja het is ecen afwachten