Snap er even niks meer van..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mokka88, 16 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    hallo allemaal
    Wij willen gaan voor een tweede kindje..
    Ben nu 3 maanden geleden gestopt met de pil!
    Wetend van mijn vorige zwangerschap voelde ik mijn eisprong altijd heel goed!
    De laatste 2 cylcessen voelde ik m ook heel erg goed! Onwijs veel pijn!
    Mijn cylces ligt rond de 30 dagen..

22 juni was dag 1 van mijn nieuwe cylces..
    op 9 juli heel veel vruchtbaar slijm en wat ik ook altijd heb is een heel hoog libido in mijn vruchtbare periode..
    wel wat lichte steekjes gevoeld.. en die hoge libido en vruchtbaar slijm heeft tot woensdag 12 juli aangehouden.

Die dinsdag ook sex gehad..maar die helse pijn van mijn eisprong heb ik tot op heden niet gevoeld ..
    tot en met de dag van vandaag nog steeds lichte steekjes .. Ongie krampjes lage rugpijn hoofdpijn..

Nu vroeg ik me af moet mijn ei nog komen? Kan dit zo lang duren? Ik heb ook geen vruchtbaar slijm meer mijn libido is gezakt tot 0,0 Haha

In mijn vorige zwangerschap heb ik getempt... toendertijd lag mijn temp voor de eisprong op 36,4 ongeveer ..
    Ik ben nu paar dagen aan tempen ( ik weet dat dit nutteloos is zo in het midden van de cylces )
    Maar hij ligt vrij hoog 36,9

Wat denken jullie? Kun je daadwerkelijk zo lang last houden van een naderende eisprong ?
    Of denken jullie dat hij al geweest is?
    En ik hem deze keer gewoon niet gevoeld heb?

2. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Tja, dat kan niemand je vertellen denk ik... Geen lichaam of cyclus is hetzelfde, je kunt dus alleen maar afwachten

3. Solidgold

Solidgold Actief lid

13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Ik denk dat hij al geweest is en dat je hem niet gevoeld hebt. Ik heb ook elke cyclus weer dingen waarvan ik denk dit heb ik normaal nooit of juist waarom heb ik dit of dat nu niet.. Onze lichamen kunnen ons soms flink voor de gek houden!

4. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Jaa dat verwacht ik zelf ook!
    Aangezien mijn temp ook hoog is.
    Over een paar daagjes eens testje doen wellicht geeft dat meer duidelijkheid..

Deel Deze Pagina