hai ik ben al bijna de derde week verkouden heb eerst griep gehad 2 weken terug ging 3 dagen goed nu weer vorige week op een woensdag griep weer over en nu ben ik erg verkouden hoesten met veel slijm ik probeer ook veel water te drinken geen te zoete dingen zodat het snel weer overgaat de slijm. maar als ik geen zin heb om naar de wc te lopen om het uit te spugen sorry klinkt vies) dan gaat het weer naar mijn slokdarm. zo vies is dit maar kan het geen kwaad? wanneer ik het doorslik gaat het dan naar de baby? mijn moeder zei niet doorslikken zeagt ze al jaren trouwens. niet goed voor de longen ofzo???? ik kreeg vroeger ook een pompje mee van de huisarts voor de slijm zo erg was het en nu ben ik weer verkouden. en ook nog hooikoorst, ik hoop dat ik strax niet ziek of verkouden ben met d ebevalling zo kan ik niet puffen en doen te korte ademhaling en benauwdheid. kuz loesmari wie weet wat ik kan doen? een kruidje ofzo?
Volgens mij kan ziek zijn geen kwaad voor de baby hoor. Het is wel heel vervelend voor jezelf. De reden dat je slijm beter uit kunt spugen is dat er bacterien inzitten. Maar de baby is goed beschermd hoor. Beterschap!
Een verkoudheid, maar ook een griep kan geen kwaad voor de baby....Ook het slijm kan absoluut geen kwaad.. beterschap.. hoop dat je snel beter bent!
thnx dank je ik wist en weet me echt geen raad bedankt voor de snelle reactie doeggiiee ga lekker uitzieken. gr loesmari