Als er op brie staat vermeld dat er gepaseuriseerde melk in zit dan mogen wij zwangere vrouwen dit toch gewoon eten ? of is dit niet zo.... ik weet het nu even niet meer..
Ja klopt .. die van de aldi mag je idd eten.. Ook Edah heeft een brie die je mag eten (in goudkleurige verpakking) Als er ongepasteriseurde melk staat , dan mag je het niet eten geloof ik.. gepasteriseurd wel!
Als er Au lait cru op staat mag het niet. Het wil zeggen "van rauwe melk". Als het een rauwmelkse kaas is staat dat er goed op vermeld, en die zijn in behoorlijk wat supermarkten niet eens te koop.
oh wat lekker zeg jongens, ik ga morgen toch een lading brie inkopen hahahahaha en heerlijk op peuzelen ..... thanks voor de antwoorden
HAHA Ik ga morgen naar de Aldi, hahah ik durfte het eerst niet aan maar nu er meer dit bevestigen kan het dus!!
jippie ik heb in iedergeval 2 mensen blij gemaakt met dit topic ik werd al helemaal vrolijk wakker en ga zo eerst naar de supermarkt haha
eh, dames.... Op brie zitten schimmels, en schimmelkazen mag je niet als je zwanger bent..... (dat witte randje om de brie heen dus ) groetjes Setje
Oh nooit iets van gehoord.... volgens mij mag het gewoon.. waarom zou je een schimmel niet mogen?/ Een schimmelkaas mag je volgens mij ook gewoon eten.. zijn toch niet van rauwmelkse kaas gemaakt?!
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuse ... art_id=846 Ik zou zeggen, lees het zelf maar even.... Ik zou toch het zekere voor het onzekere nemen voor mijn baby... groetjes Setje
oh ik heb vandaag de hele brie op brood opgegeten.. zal dan morgen toch maar eens de verloskundige hierover bellen..
Ik ben benieuwd wat ze zegt... Vind zelf brie ook heel erg lekker, vooral die met kruiden erin.... jammie jammie... groetjes Setje
ahh dan is er niks aan de hand.. de brie van Aldi is gepasteuriseerd.. en kan je dus gewoon eten! Ondanks de "schimmel-laag"