Kan FF het fout hebben?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Iloiza, Oct 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Kan FertilityFriend het fout hebben met het plaatsen van een kruis (eisprong)??

In mijn tempkaartje staat nu een kruis op 21CD, maar ik denk dat dat niet klopt.
    Op 21CD ben ik helaas vergeten een ovutest te doen omdat ik heel vroeg van huis moest (en ook niet om de normale tijd getempt heb, omdat ik toen al in de auto zat).
    Op 22CD had ik een knalpositieve ovutest. Dat zou dan toch moeten betekenen dat mijn eisprong op 22CD of 23CD zou moeten zijn? Een ovutest wordt toch niet meer positief ná de eisprong? En mijn tests op de dagen voor 21CD waren allemaal hartstikke negatief...?!
    Ook aan de hand van mijn cervix slijm en de positie van mijn cervix zou ik denken dat mijn eisprong op dag 22 of 23 is geweest, maar zeker niet op dag 21 zoals FF nu zegt... Kan het zijn dat FF het fout heeft?
    (Mijn tempkaartje staat in mijn handtekening).

2. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hoi iloiza,

ik kan je hier eigenlijk niet mee helpen maar ik weet wel dat in de maand dat ik zwanger raakte ik dacht te voelen wanneer ik mijn eisprong had maar op FF gaf hij 5 dagen later aan en toen twijfelde ik ook? Maar ik heb nog geen eerste echo gehad dus ik weet ook nog niet of ik of FF gelijk had hahah.

na 9nov dan weet ik meer. ;)

Kuss

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    FF heeft jouw ei in een stippellijn gezet, dwz dat FF ook niet helemaal zeker is...

4. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Ah, dat verklaart een hoop. ;) :)

Ik heb vanwege autopech eergisternacht ergens anders moeten overnachten en ik heb dus gisteren ook niet kunnen temperaturen. Als ik bij gisteren tóch 36.5/36.6 invul, verschuift het kruis ook twee dagen.
    Ik wacht mijn temperatuur morgen af, dan zal FF het ook wel zeker weten.
    Bedankt!! :D

5. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Vandaag was mijn temperatuur 36.7 en na dit te hebben ingevuld is het kruis twee dagen verschoven.
    Nu klopt het naar mijn idee wél, want ik dacht ook al aan 1 à 2 dagen later. En het is geen stippellijn meer, dus FF zal er ook wel zeker van zijn nu. :)

6. Naatje

Naatje Bekend lid

Jun 22, 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Oh gelukkig, ei is nu definitief gespot :D Ik heb nog steeds een stippellijn (vorige cyclus ook al), geen idee waarom ik niet zo'n doorgetrokken lijn krijg :)

7. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Tja, geen idee eigenlijk waarom FF het bij jou niet zeker lijkt te weten. Het lijkt me erg waarschijnlijk dat het kruis wel goed staat in jouw kaartje, gezien de temperaturen daarna.

Share This Page