Hoi meiden, Ik zit al wat maandjes hier op ZP en vind het allemaal super interessant én gezellig hier! Nu ben ik zelf sinds april 2011 gestopt met de pil en deze ronde is onze eerste échte ronde dat we voor onze eerste gaan. Allemaal heel spannend dus! Omdat mijn cyclus voor mijn gevoel best van slag was, ben ik eind juli begonnen met het bijhouden van mijn temperatuur. Deze cyclus en mijn vorige cyclus heb ik goed bijgehouden en sinds deze cyclus ook met ovulatietesten gaan werken. Ik merkte nl. niets van mijn eisprong en wilde voor de zekerheid weten of ik 'm überhaupt wel zou hebben. Deze cyclus is mijn ei gespot op CD30 (vorige cyclus op CD29 dus dat zou best kunnen) en sindsdien is mijn temperatuur goed omhoog gegaan. Vorige cyclus zakte mijn temperatuur vanaf 2 dagen voor NOD. Nu is mijn temperatuur vanochtend ook gezakt, niet drastisch (niet lager dan de coverline) maar zie mijn hoop toch een beetje verdwijnen. Morgen is nl. mijn NOD. Kunnen jullie eens naar mijn temperatuurkaartje kijken en jullie mening geven? Zijn er meiden die 1 dag voor NOD een daling hadden in de temperatuur en toch zwanger bleken te zijn? Groetjes, Naatje
Je kaartje ziet er mooi uit hoor, kan nog alle kanten in. Je temp is wel een beetje gedaald maar nog steeds mooi hoog.