Floor vind ik persoonlijk niet leuk voor een jongen. Vooral als hij nog jong is. Als hij ouder is ( lees: 50+) dan kan het wel. Maar Florens vind ik wel erg leuk.
Ik ken idd een jongen die Floor heet, dus raar vind ik het niet. Maar zou het zelf nooit doen omdat ik het toch meer een meidennaam vind. Florian vind ik ook leuk.
Als jongensnaam schrijf je het dacht ik als Flor, dus met 1 o. Met twee o's vind ik het persoonlijk minder kunnen. Mijn viendin heeft een zoontje Flor! Ze krijgt best veel commentaar erover, maar ik vind hem wel mooi!
Ik ken een jongetje van 2 die Flor heet. Maar als je het uitspreekt klinkt het net als Floor. Die naam hoort bij hem en daar raak je wel aan gewend. Persoonlijk vind ik het een meidennaam
hier net zo, hoewel ik erg snel gewend was , ik wist de naam al voor de geboorte, dus dat scheelt . Ik vind het ook weer wel een stoere naam.
Ik ken 1 man en 1 jongen die Floor heten. Maar.. ik vind het meer een meisjesnaam. Ik moet namelijk denken aan Floortje.
Nee. Ik vind Florian wel erg leuk voor een jongen! Leuker dan Floris eigenlijk nog wel .. Succes met jullie keuze!
nee ik vind Floor niet kunnen voor een jongen, sorry. Denk dat hij daar veel ongemak van zou hebben in zijn leven
Toen ik aan mijn man de naam Floor voorstelde voor een meisje, keek hij heel vreemd op. Hij kende het alleen maar als naam voor een man omdat het in de plaats (in Nederland) waar hij opgegroeid is het vooral voor jongens werd gebruikt. Zelf vind ik het vooral een hele leuke naam voor een meisje, voor een jongen zou ik het niet snel doen.