Lieve meiden, Wie heeft een verklaring voor dit. 17 augustus voor het laatst ongesteld. Meestal heb ik een cyclus van 32 dagen. Nu kon ik maar mijn eisprong niet vinden, dus heb op 2 random dagen geïnsemineerd. 27 sept had ik wat rozige afscheiding.. eenmalig. Had dus een ovulatie of een innestelbloeding kunnen zijn (Kan natuurlijk ook heel wat anders zijn). 8 oktober heb ik bruinige afscheiding gehad.. ook maar eenmalig. Vandaag 10 oktober heb ik weer heeeel licht rozige/bruinige afscheiding (zie foto)... Heeft iemand dit ooit gehad?? Liefs
Ik heb op 4 dpo een beetje roze afscheiding gehad in de cyclus dat ik zwanger werd. Heb je al getest?
Hey dames, Anderhalve week terug een test gedaan en daar zagen we een heel licht roze streep op. De testen daarna niet meer. Ik deed er zo een 3 per dag haha.. Nu vandaag een testje gedaan van zw en kids en daar ook niks op te zien. Nu ben ik verder wel realistisch, als ik niet zwanger ben laat dan wbel een goede menstruatie komen, dan kan ik weer tellen vanaf dag 1. Nu heb het mij ook aan het denken gezet. Stel 27 sept mijn eisprong gehad en dat dat rozige afscheiding een ovulatie bloeding was. Je hoort wel eens over een late innesteling, en dat de innesteling pas 9 okt was en dat ik daarom bruinig en rozig bloedspetters/afscheiding aantref. Ik draaf weer door.. Het is niet geheel onmogelijk. Ik heb het wel losgelaten en denk bij mezelf: "ik zal gewoon wel ongesteld worden" Alleen iets in mijn hoofd, blijft hopen dat er gewoon een late innesteling was en dat ik pas volgende week positief zou kunnen testen.... We zullen het vanzelf merken! Xx P.s. in het eerste bericht staat 8 oktober en dat moet 9 zijn.