Hoi hoi, Een vraagje, Als ik op jullie pagina kom is er niks aan de hand, ook in verschillende forumonderdelen gaat prima, maar zodra ik een topic open, dan 'scrolt' de pagina automatisch naar onderen...zodat ik weer naar boven moet om daar gewoon te beginnen met lezen...ga ik naar pagina 2 van dat topic, gaat hij weer naar onderen... Ik moet bij elke pagina dus weer naar boven scrollen. Ik heb dit alleen op zwangerschapspagina en ook alleen in de topics...hebben jullie enig idee hoe dit kan? Groetjes Loesie
Kan het zijn dat je elke keer op dat vierkantje drukt dat voor een topictitel staat? (zie foto die ik toegevoegd heb)
Marnat, ik denk ook dat het aan mijn instellingen ligt, maar ik weet niet waaraan... Olifantje, druk altijd op de titel of op laatste pagina (in mijn eigen topics), maar misschien heb ik dat een keer ingedrukt en dat het nu elke keer gebeurt?!
Loesie@ Zou idd aan je instelling kunnen liggen . Of niet aan dat vierkantje komen want dan gebeurt het idd dat ie niet blijft zitten . Moment ik kijk even.