Oh ik heb er zo'n hekel aan als mensen om stemmen gaan vragen maar nu ga ik het zelf ook doen. De man van mijn vriendin speelt in de coverband Underdock. Zij doen mee met de Dommelsch Clash of the coverbands. Ze zijn inmiddels al een paar rondes verder en op 18 november spelen ze in de halve finales in Eindhoven in De Effenaar tussen 15 en 20 uur. Op de site van de Clash of the coverbands is nu ook een hitlijst. Van de kwartfinales zijn opnames gemaakt. En elk bandje heeft nu een single op de site staan. Op die singles kan nu gestemd worden. De single met de meeste stemmen zal op de radio gedraaid gaan worden Vind je Underdock met Jerusalem-Forrest goed, stem dan! Je mag elke dag een stem uitbrengen! http://www.dommelschclashofthecoverband ... h_Hitlijst Vandaag trouwens gehoord dat de band met de meeste stemmen direct in de finale staat!
http://www.theclashofthecoverbands.com/ ... tlijst,,41 NIEUWE LINK! Ze zijn binnengekomen in de hitlijst op numer 4. Dat gaat goehoed!
Ik heb ook gestemd... Ben ook een kuddedier. Waarom zou ik normaal gesproken in godsnaam op een band gaan stemmen, omdat de man van een vriendin van een forumgebruikster die ik nog nooit gesproken heb in die band zit. Any way, ik heb gestemd, eigenlijk omdat ik niet anders kon dan stemmen na het klikken op die link. Had graag zelf beoordeeld of ze de stem verdienden...
Heb gestemd... Waarom? Omdat mijn vriend een drummer is en vroeger in een band speelde met succes, ik ben dus bekend met zulke wedstrijden. Jammer genoeg ging de band uiteen toen onze dochter geboren werd
Oh ja.. sorry. Had de link in het volgende berichtje van je gebruikt en als je die aanklikt stem je ook meteen. Het is ook niet dat ze slecht klinken hoor. Best wel goed juist. Ik vind het alleen altijd belangerijk dat iemand echt wint omdat ze goed, leuk, mooi of wat dan ook zijn. Niet door stemmen winnen via een site.
Heb je gelijk in hoor, maar onderdeel van aan de top komen is ook je propaganda. Alle grote artiesten zijn niet alleen groot geworden door hun muziek. Het is ook afhankelijk van jezelf op de kaart zetten. Maar verder geef ik je helemaal gelijk hoor. Daarom vraag ik de mensen ook te stemmen als ze vinden dat ze een stem verdienen.