Spannend hoor!! Laat je weten hoe het afloopt!! (geen benzinepomp?? die hebben ook wel eens zoiets liggen )
Ik heb het gevonden bij L10 geweldig hopelijk is het daadwerkelijk morgen in huis word met de minuut zenuwachtiger.
haha hier en een benzinepomp stel je voor dat er mensen van buiten af komen het is goed dat het hier heerlijk is voor kinderen maar anders was ik allang vertrokken
fleur ff off topic moest je nog vooruit betalen dan?of acceptgiro of eenmalige machtiging?en zou je me die site willen doen in een pbtje?
oohhh wat spannend zeg! ben stiekum wel nieuwsschierig hoor hihihi zijn jullie ook bewust bezig voor een tweede?
We zijn bewust bezig voor een 2e Daan heeft zelf bepaald dat ie kwam en de spanning om het wel bewust te doen is groot ik wet niet echt 100 % zeker omdat ik in mijn vorige syclus gecuriteerd ben. Dus tja wat is het nu
ik heb de ovulatietesten gedaan 5 in totaal en bij 3 krijg ik 2 streepjes en bij 2 2 haha dus tja wat is het nu
ik zou het niet weten ik zal er ook ff eentje doen kijken wat de mijne zegt ik ben ook nog niet zo lang zwanger
Haha hoe je het jezelf ook moeilijk klan maken he. En nu, tja zou het ook niet weten. Heb er hiee wel een stuk of 6 liggen. Maar dan zijn ze nog nie bij jou. Kun je je kind niet een dikke muts en sjaal omdoen, en dan toch even snel gaan.
ja ik weet helemaal niet hoe dat dan te werk gaat we zijn in de 3e ronde en we zij gewoon verder gegaan waar we beizg waren ik had geen zin om het uit te gaan stellen. ik weet niet hoelang het dan duurt dat je dan weer zwanger word gemiddeld maar ik heb weer echte lola tieten die lekker bij het leven net als aan het begin van de vorige keer en net als bij daan.
Als je op www.matcare.nl gaat, dan krijg je gewoon een fraktuur erbij die je moet betalen binnen acht dagen. Je hebt daar dus meerdere keuzes!
haha sorry ik heb bij 2 testen 1 streepje. hihi. ik heb er nu weer 2 gedaan en nu ben ikniet zwanger ik heb nog 3 ovulatie testen dus we zullen denk ik maar wachten tot dat ik opelijk vanavond even testen kan halen