Kan geen test doen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Fleur1, Nov 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

beastie ik zie dat we ongeveer evenlang zwanger zijn....heb je al veel last?

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Nou he he. Eindelijk heb ik kunnen testen en ik had een heel licht streepje. Maar nu las ik dat ik ook nog hormonen in me lijf kan hebben van me miskraam. maandag maar naar de huisarts en kijken wat die te melden heeft

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    het kunnen hormonen zijn van je mk, maar ook nieuwe hormoontjes. Misschien nog een keer testen maandag voor je naar de ha gaat? Als de streep dikker is geworden, ben je wel zwanger! Succes!

4. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Spannend hoor!

5. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Fleur, lees ik dat je in dse derde ronde na de miskraam zit? Een collega van mij heeft twee weken geleden een miskraam gekregen en haar HCG hormoon moest afgelopen vrijdag onder de 2 zijn, het was 27 omdat ze niet helemaal schoon is. Als jij al in de derde maand na de curretage zit, lijkt het me sterk dat je daar nu nog positief door test, of is dit erg gek gedacht.

6. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    .... succes met wachten tot maandag... hopelijk ben je lekker zwanger!

7. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Succes Fleur, ben benieuwd!

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Vanmorgen weer een test gedaan en deze gaf direct zwanger aan. Ik denk zelf dat het wel loos alarm is dus ik doe pas weer testen via bloed omdat ik op intrnet enzo heb gelezen dat het allemaal loos alarm kan zijn als je in de afgelopen 8 weken zwanger bent geweets.
    MOrgen naar de huisart of de gyn en dan weten we het zeker.
    Ik ben vanacht wel weer wakker geworden in een nat bed hihi van de lekkernde borsten. en misselijk maar ik weet nu niet of dat komt door de stress of toch de eventuele zwangerschap

9. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    echt spannend hoor laat je het weten!
    succes!

Share This Page