Thanks, ik kan weer zp-en op m'n telefoon. Hele verademing, wat zou ik anders moeten tijdens het voeden.
Ik had er vanmiddag ook last van. Heel irritant. Nog nooit eerder last van gehad. Vanavond geen last meer van.
Hier ook net!! Kijk nu via de cms privesurfen van de antivirus op het forum. Met de gewone browser op mijn telefoon word ik er dood mee gegooid als ik op zp wil kijken
Yup, hier ook. Werd dood gegooid met popups van een draaiend rad van fortuin waar je wat mee kon winnen. Afgesloten en weer naar zp en snel leezen want binnen een halve minuut stond het er weer:x En alleen op zp.
Ik had daar gisteren ook een topic over geopend, beheer reageerde toen met: Bij mij is het inmiddels ook weer weg, dus ik hoop dat dat betekend dat het gevonden en opgelost is ^^
Bij mij komen de irritante meldingen dat er een virus is gevonden, dat ik een prijs heb gewonnen en dat ik whatsapp moet bijwerken nog steeds, ook vanochtend. Helaas onmogelijk om zp om mijn telefoon te lezen nu. Met alle andere websites geen problemen.
Zodra ik zp open via mn mobiel ( android) begint ie te trillen krijg ik meldingen dat mn whatsapp verloopt en dat ik virussen heb. Vervolgens stopt ie niet meer met trillen tot ik de complete browser heb afgesloten. Rete irritant!!
Precies dit! En alleen bij ZP! Ik reageer nu ook via de laptop, kom er niet eens meer op via mijn telefoon.. Ben nu echt een soort van aan het afkicken, kom er nu achter dat ik best vaak even op het forum kijk
Hier het zelfde sinds gisteren last van. Ik hoef maar op deze pagina te klikken (met mobiel) en hij begint al te trillen en over virus of watsapp te zeuren. Verder op geen enkele site last van behalve deze. Is hier iets aan te doen! Zeer vervelend
Daar is zeker wel wat aan te doen. Gewoon stoppen met die achtelijke reclames. Zelf heb ik nergens last van gelukkig door het gebruik van adblockers. Blijkbaar maar goed ook.