Dit is trouwens een vraag die niet voor mezelf bedoeld is, want ik ben zelf al 17,5e week in verwachting...... Maar voor mijn vriendin. Zij heeft een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen, en heeft 2 maanden terug een miskraam gehad na 9,5e week zwangerschap. Ze heeft sindsdien al wel 1 keer wr gevleoid, wat duidde op een menstruatie volgens haar vk. Maar nu is ze al ruim 1,5e week overtijd, heeft alle zwangerschapsverschijnselen, misselijk, moe, en ze voelt zich ook echt zwanger. Na 2 testen gedaan te hebben, nog steeds negatief resultaat. heb haar al gezegd om een duurder merk te gebruiken, gaat ze binnenkort dan wel doen, en volgens de dokter moet ze het toch nog maar afwachtten. Hebben meerdere meiden dit gehad, en uiteindelijk misschien toch een positieve test? Of zou het schijnzwanger kunnen zijn???? Ik leef zo met haar mee, dit kindje zou zo gewenst zijn!
Geloof niet dat het te maken zou hebben met een goedkoper of duurder merk hoor.. Alleen met het aanmaken van hormonen of dat haar lichaam nog steeds op gang aan het komen is na de miskraam... Zou als ik haar was weer even langs de HA gaan of Gyn. Britt
Hai! Ik heb in December een miskraam gehad en kreeg in Januari weer mijn menstruatie terug, in februari had ik ook weer alle symptomen en kreeg ik maar een hele lichte bloeding dus ik dacht meteen dat ik weer zwanger was maar test na test bleef negatief... ik was ook echt niet zwanger maar had nog last van de hormonen van de miskraam... een maand later was het wel raak hier! Suc6 voor je vriendin... ik hoop dat ze snel een positieve test heeft!! Liefs Wendy
bij mij werkte testen ook niet.... kep 4 verschillende gehad... toen bloed laten onderzoeken door de dok..... en ik was zwanger !!!