Kan haar zo veranderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mexicang, 7 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat kan idd

mijn zoon had dun stijl haar.. hing altijd plat langs zijn hoofd, niet om hoog te zetten met gel... toen hij 4 jaar geleden naar kapper ging heeft die het kort laten scheren.. en er kwamen krullen terug.. hij heeft nu een dikke volle krullenbos..

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier ook van slag naar stijl en nu weer terug naar slag met 1 pluk die krult haha. Maar wat ik nu wel heel erg heb is dat mijn haren steeds dikker worden! Wist helemaal niet dat dat kon.

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik probeer er nu mijn voordeel uit te halen. De stijltang doet nu dienst als een soort krultang, daar waar het haar wil gaan krullen, zet ik het even aan, en sinds ik dat doe, blijft mijn haar beter zitten. Beter dan wanneer ik het steil wil maken, want mijn haar wil wat anders, dus dan blijf ik stylen met die tang.

Het is nog wel even zoeken, en vaak nog wel een drempel over, want iedereen kent mij met mijn steile haren en nu ineens dit! Maar moet wel zeggen, ik heb een top haarstyliste, zij weet het maximale uit het haar te halen en dankzij haar blijft het nu dus ook gewoon echt lekker zitten, leuk model.

Limmeke, ik heb gewerkt in de kinderopvang en ooit een chinees meisje in de groep gehad. Dat meisje haar haren piekte aan alle kanten,het stond áltijd rechtop, moeder vond het echt niet fijn, ze kon er niets mee.
    Toen ze 1 werd, ging alles eraf (volgens traditie) en daarna kwam er werkelijk prachtig haar terug, wat moeder vanaf het moment dat het kon, iedere dag naar beneden kamde en ze kreeg er prachtig haar voor terug.

4. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Hier net zo! Ik heb altijd lang stijl haar gehad. Ik hoefde helemaal niks mee te doen, en het zat altijd wel goed. Na de bevalling van mijn 2e heeft mijn haar besloten om over te gaan op slaagjes. Het ging heel erg pluizen waar ik werkelijk niks mee kon doen. Nu heb ik 1,5 maand geleden keratine behandeling laten doen. Het zit nu stukken beter.

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier ook... Vroeger stijl bij slecht weer iets krul aan de voorkant.
    Na mijn eerste zwangerschap kwam er ineens een grote bos krullen die niet meer stijl te krijgen zijn.
    Ik vind het wel heel mooi, mijn moeder heeft ze en mijn dochter ook.

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    mijn moeder altijd heel steil en dun flut haar (zoals ze het zelf altijd noemt), en haar grijze haren zijn juist dik, stevig en die krullen!

bijzonder maar waar :D

verdere tips heb ik niet, want ben zelf gezegend (;)) met ramphaar dat werkelijk waar nooit uit zichzelf goed zit ;)

Deel Deze Pagina