Oehhhh spannend Senna! Is de bevalling gepland voor over n week of ben je dan uitgerekend? M.a.w. weet je zeker dat t nog een weekje duurt of kan t ook nog zijn dat je een week langer moet wachten. Hoe dan ook: succes!
20 december word ik ingeleid.. maar dan zou het eventueel nog wel een dag of 2 kunnen duren begreep ik.. hopelijk gebeurd het dan dezelfde dag nog
Ohjaa nog een weekje inderdaad. Wat spannend! Ik hoop voor je dat het allemaal snel en soepel gaat. Geniet nog maar even!
ik kan ook haast niet wachten,maar dat hoeft gelukkig ook niet lang,want morgen om half 8 word ik in de ochtend ingeleid. Ben al erg zenuwachtig nu en hoop dat ik vanacht kan slapen. Moet natuurlijk mijn energie bewaren voor morgen,zie er wel een bedtje tegenop,maar als ik haar eenmaal in mijn armen heb is dat over,vind het spannend. Senna ik ben ook blij voor jou meid dat ze je de 20ste inleiden,alvast veel suc6 meid,we hebben ieder geval onze meisjes voor kerst,heerlijk genieten. Gr Bianca
Bianca, kan me helemaal voorstellen dat je zenuwachtig bent. Hoop dat t je lukt om nog goed te slapen vannacht. Ik wens je in elk geval alle geluk en succes, hoop dat je morgen rond deze tijd je kleine meisje in je armen mag houden. Ik zal aan je denken en voor je duimen!