hallo allemaal, ik was vandaag bij de verloskundige en daar bleek dat de kleine al aan het indalen is. daarnaast heb ik al een tijdje veel harde buiken, worden ook soms wat pijnlijk en lek ik al melk.. nu zegt de verloskundige: het hoeft niet te zeggen dat hij eerder komt en dat geloof ik ook wel en heb anders vertrouwen in de natuur maar ik vraag me af of iemand dit herkent en hoe het toen is gegaan?
Mijn zoontje is ingedaald met 28 weken en is geboren met 40+3, bij die zwangerschap lekte ik vanaf week 20 al melk. Deze zwangerschap is de baby ingedaald met 29 weken en zie mijn banner Hoeft dus niks te zeggen over dat je vroeg(er) bevalt.
Aan het indalen zegt idd nog niets, de baby kan nog een hele tijd op en neer schieten. Mijn tweede was met 35 weken ingedaald maar niet vast, schoot weer terug en daalde toen vlak voor de bevalling weer in. En bij mijn eerste lekte ik al met 11 weken melk, had nog niet eens een echo gehad. Het zegt allemaal niets dus geen zorgen!
Hier ook al ingedaalt vanaf 27 weken en al weken vast, maar zegt idd helemaal niets over je beval datum..
Hoi hoi, Myn zoontje was met 28 weken ook al ingedaald zeiden ze, toen is hy er toch weer uitgeschoten en t/m de bevaldatum niet ingedaald geweest! Dus het zegt niks, haha! Geniet van je zwangerschap.. Liefs
hier ook met 31 weken ingedaald bij vorige zwangerschap en met 41+5 pas geboren. Ook melk lekkage vanaf een week of 20.
ik kreeg vanaf 30 weken ioedere week een echo en controle..( mocht nu gelukkig een wekje wegblijven omdat het wat beter ging) met 32 weken lag ze ingedaald maar niet vast...met 33 weken lag ze dwars....en met 34 weken weer koppie naar beneden...nu moet ik met 36 wken weer terug maar heb nu zelf wel het gevoel dat ze vatligt hoor...kan af en toe bijna niet lopen zon zeer doet het...steken bij het staan bah..
Hier ook veel harde buiken en zelfs al vroege voorweeën gehad, maar waarschijnlijk komt het ook door een blaasontsteking. Ons kleintje is ook al een beetje ingedaald en mijn vk zei inderdaad ook dat het niets zegt. Mijn nichtje was ook al vroeg ingedaald, maar werd 9 dagen te laat geboren, dus ik denk dat het inderdaad niets zegt!
Meid die ik ken haar baby was ingedaald met 26 weken!! Uiteindelijk is ze overtijd gegaan. Ze was 29 juli uitgerekend...baby is 5 augustus geboren.
meestal gebeurd dat rond 32 weken en bij een volgende zwangerschap kan het eerder, hier ook al even harde buiken maar heb een stuitligging dus indalen zal nog niet gebeuren haha
Hier zijn beide kindjes met 28 weken ingedaald en de eerste is geboren met 40w6d en de tweede is geboren met 41w2d. Het zegt dus helemaal niets over wanneer ie geboren gaat worden. Ik lekte trouwens ook bij beide kindjes vanaf ongeveer 16 weken melk.