Hallo allemaal! Even kort mijn verhaal. Sinds oktober 2008 gestopt met de pil, meteen ongesteld, 18 dagen later nog een keer, toen pas na 43 dagen en nu wachten we nog steeds. Eind januari getest negatief. Afgelopen week naar de HA geweest omdat ik steeds zo'n pijn in mijn onderbuik heb, zo'n zeurend en af en toe stekend gevoel. Zeker te weten niet zwanger. Nu wil de HA dat ik een echo laat maken. Komende donderdag mag ik. Waarschijnlijk zal het wel een inwendige echo zijn, maar wat kan daar uitkomen? Heeft iemand dit ook gehad? Zou er nu toch iets kunnen zijn dat niet goed is ondanks dat ik al een keer zwanger ben geweest? Thanks voor het lezen!
Hoi Kimmy, Zelf ben ik in november 2008 gestopt met de pil. Vanaf dat moment elke dag wel buikpijn gehad. Niet constant maar wel af en toe even een steek. Dit gehad tot mijn laatste menstruatie (17 febr.) Daarna is het even over geweest, maar sinds vandaag weer erge buikpijn (kon er bijna niet van lopen vanochtend), had gisteren een positieve ovu test (denk ik, zie album), dus misschien heeft het nu te maken met mn eisprong. Ik ben benieuwd wat er uitkomt bij jouw echo, ben zelf niet naar de huisarts geweest, dus heb geen idee wat je kan verwachten. Succes! liefs,
hoi meiden, ik heb dit ook gehad.. een zeurend en stekend gevoel in mijn onderbuik wat na de eisprong aanhield..maar bij mij deed het ook echt pijn. bij mij was mijn eierstok licht ontstoken door de eisprong volgens de gyn, op de echo was deze ook wat vergroot, maar dat is zelf weer weggetrokken na een paar dagen het kunnen misschien ook je darmen zijn? of dat je na je eisprong last blijft houden tot aan je ongesteldheid? liefs Daantje