Dames, ik mag morgen pas testen, maar heb nu een paar dagen veel afscheiding.... dat heb ik normaal nooit voor ik ongi moet worden. iemand enig idee wat het kan zijn??
Bij mij was dat een teken dat ik zwanger was Ik had dat normaal ook (bijna) nooit en een paar dagen voor m'n NOD kreeg ik inderdaad veel afscheiding en ik heb het nu nog steeds. Ik hoop dat het voor jou ook goed nieuws betekent
Je mag over 3 dagen testen zie ik!!!! spannend hoor! nu zijn we samen onzeker aan het zijn haha!!! Ik duim
bloemetjes meissie hoe is het met jou? wat zie ik nou in je onderschirft staan? Testen heeft geen zin gehad, ben gister avond ongi geworden knuff
He wat vervelend zeg!! Hoop dat het snel raak is bij je!! Ja heb helaas met 8weken een miskraam gehad echt heel klote!! Heb een hsg gehad en nu een half jaar zelf proberen en anders krijgen we iui...dus hoop dat het snel weer lukt en het blijft plakken!! Hoe is het verder met jou?
bloemetjes: Jeetje meid wat heftig het is je zo gegund!!!! Ik hoop en duim voor je dat het snel weer raak is en blijft zitten meis!! Met mij gaat het verder goed, ik ben er nog niet helemaal uit of ik nu nog wel of niet een testje wil doen.. Heb een hele rare ongi gehad, en nu nog steeds menstruatiekrampjes. Heb op google gezocht en kom steeds bij zwanger uit... xxxxx
Dankje wel lief van je...Zit er inderdaad even helemaal doorheen...eindelijk na 2 jaar zwanger en dan plots gaat het mis ben er heel verdrietig om geweest maar we gaan er nu weer voor!!! Ohh spannend zeg ik hoop dat het voor jou raak is!!! ik blijf je volgen hoor