hallo ja ik heb al 2 kinderen een meisje en een jongen de laatste keer was ik 25 april laatste menstruatie en heb de 23 mei weer mn menstruatie gehad alles mooi op tijd en niks anders als normaal
hey meid k heb het ook gehad test gedaan had m nog nie neergelegt en was positief en was al 8 weken zwanger
hallo ik heb dus gisteren een duurdere test gehaald en die was ook al meteen positief maar ik bloed nog steeds en ben erg bang voor wat er morgen komen gat bij de gyn maar ik houd jullie op de hoogte mandy
Hey Mandy, Vandaag moet je naar de gyneacoloog? Hopelijk komt er een verlossend antwoord, zodat je tenminste weet waar je aan toe bent! Hopelijk laat je ons snel iets weten wat de dokter heeft gezegd! Sterkte. x
hallo allemaal ik heb voor vandaag geen afspraak gehad moet morgen pas tegen 17,30 dus ik moet nog 1 hele dag uitzitten bah wat baal ik daar van zeg maar ik laat jullie het zo snel mogelijk weten kus mandy
ik denk dat jij gewoon onder een van de meiden valt die nog gewoon menstrueert het kan ik hoop dat je vandaag meer zekerheid krijgt. maar aan je test te zien zeg ik voorzichtig gefeliciteerd
Hoi mandy Ik wil je heel veel succes wensen, volgens mij ben je zoals hierboven ook al genoemd een van de meiden die gewoon menstrueert tijdens de zwangerschap
Meis wat spannend allemaal. Aan de test te zien ben je gewoon zwanger maar dat bloeden maakt het wel spannend. Ik hoop dat de gyn morgen goed nieuws voor je heeft.
hallo ja ik vindt het ook spannend maar wat duurt dat wachten lang zeg bah ik hoop dat het goed is en anders helaas voor ons geen derde er meer bij daarvoor heb ik teveel miskramen gehad en dat kunnen wij emotioneel niet meer aan maar ik hoor het vanmiddag allemaal wel ik laat het jullie weten liefs mandy
hallo ja ik vindt het ook spannend maar wat duurt dat wachten lang zeg bah ik hoop dat het goed is en anders helaas voor ons geen derde er meer bij daarvoor heb ik teveel miskramen gehad en dat kunnen wij emotioneel niet meer aan maar ik hoor het vanmiddag allemaal wel ik laat het jullie weten liefs mandy
sorry 2 keer heb gisteren ook nog een test gedaan en voor 3 dagen ook nog 1 die staan nu ook in mn album
hallo nou ik ben nog niks verder gekomen volgens mijn gyn kan ik niet zwanger zijn en kloppen die testen niet dus ik weet nog niet hoe en wat en hij heeft niet eens een echo of wat gedaan dus ben nog steeds bij het begin liefs mandy
Nou ja en al die streppejs op je testen dan? Ik zie echt duidelijke streepjes hoor. Kan je niet naar een andere gyn? Ik zal het er niet zo maar bij laten zitten.
He? Wat raar? Waarom zouden die testen niet kloppen? Wat gaat hij nu doen? Dit lijkt me heel moeilijk voor je!
Hoi Mandy, wat zegt je huisarts ervan dan? Of anders zou ik een verloskundige praktijk in de buurt bellen en je verhaal uitleggen, misschien dat zij je wel verder kunnen helpen.
idd even een testje bij je huisarts laten doen. Dit is niks, die onzekerheid, bah! Wel doen hoor, en vooral laten weten hoe het was. Suc6 en groet, Mirelle.