kan het alsnog zo zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mandy67688, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy67688

8 jul 2006
    85
    0
    0
    huisvrouw
    ja die heb ik dus vandaag laten doen
    via mn bloed dus krijg vanmiddag de uitslag wel ervan
    maar ik woon in duitsland dus het gaat hier iets anders wij hebben hier geen verloskundigen die je zo maar even kunt opbellen dan heb je weer wat nodig van de gyn
    en dat krijg ik niet omdat ik niet zwanger kan zijn volgens hem en verder doet hij niks hij zei ik zie je wel weer als je me nodig hebt

2. mandy67688

8 jul 2006
    85
    0
    0
    huisvrouw
    en heb toch ook nog vandaag een testje gedaan en die was dus ook positief en was een digitale en er stond echt op zwanger nou ik weet het even niet meer ma neem aan dat dat niet zo raar is
    ma we zijn gewoon ook bang dat het weer verkeerd gaat dat is al 3 keer zo geweest en ik hoop dat het nu wel waar is en dat het kindje dan ook gezond is

3. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Heeft met een echo gekeken?
    Het lijkt me dat ie het anders echt niet kan weten!
    Gewoon doorzaniken tot je een echo krijgt!

4. mandy67688

8 jul 2006
    85
    0
    0
    huisvrouw
    nee hij heeft geen echo gedaan helemaal niks alleen ma na mn verhaal geluisterd en dat was het ook heb ik hem de 3 testen laten zien ma die klopten niet volgens hem ik moest maar een test doen van hun voor 8 euro nou heb ik niet gedaan waarom als ik al 3 verschillende merk testen heb gedaan en de gewoon positief blijken te zijn

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.337
    36.198
    113
    Jemig wat een rare vent zeg! Hoe kan hij met zoveel positieve testjes nu zeggen dat je niet zwanger kunt zijn? Er is toch blijkbaar meer aan de hand lijkt me. Laat het er niet bij zitten hoor meid, sterkte en succes!

6. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Meid ik weet niet hoever je van nederland af woont maar ahd daar contact gezocht met een Vk...Dit is gewoon te raar voor woorden dat een gyn zo te werk gaat...ik bedoel duitsland is geen derde wereld land ofzo...

sta er gewoon op dat je zekerheid wilt hebben, en niet eerder vertrekt totdat je een echo hebt gehad..stelletje knuppels daaro

7. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Het zou raar zijn dat 3 verschillende testen falen hé!
    Wat voor een gyn is me dat zeg :( BAH!

Proberen een andere gyn vast te krijgen misschien?
    Als je uitlegt dat je al MK hebt gehad, zou het goed kunnen dat je dadelijk of toch snel mag langskomen?

Ik wens je in ieder geval het beste toe en een zwangerschap vooral!

8. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He meis,

Ik lees je verhaal werkelijk met verbazing. Er wordt hiervoor al gezegd dat duitsland geen 3e wereldland is, maar als je dit zo hoort....
    Ik zou toch een dokter of misschien VK hier in NL bellen als je in de buurt zit.

Je spreekt trouwens over dat je eerder miskraam hebt gehad, meis was naar! Hoe lang geleden als ik vragen mag? (En kan het daar niet nog de hcg van zijn, sorry dat ik t vraag maar ik hoor vaak dat dat nog wel tijdje aanwezig is...)

Groetjes Christel

9. mandy67688

8 jul 2006
    85
    0
    0
    huisvrouw
    hallo
    mn laatste miskraam was in januari maar daar is niks aan hcg nog van aanwezig dat hebben we al getest
    en ik woon 400 km van de dichtsbijzijnde nederlandse grens
    mischien rijd ik vanavoond wel even met mn man na het ziekenhuis heen en vraag ik daar wel of ze een echo kunnen maken okal is het voor mijn gevoel
    ik voel me nu gewoon heel erg ontzeker vooral omdat dit de laatste keer is dat we het proberen
    groetjes mandy
    snap er zelf ook niks van hoor
    heb net nog weer een nieuwe test gedaan en die waren ook gewoon positief zal ze eens in mn album zetten
    die zijn dus van een uur geleden

10. Chrissie

Werkelijk belachelijk dan hoe de gyn reageerde. helemaal omdat oud hcg al uitgesloten is.
    Heeft ie nog gezegd waarom t niet zo kan zijn dan?

11. Platliggertje

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Nou, daar staat dus geen énkele negatieve test tussen, en voor zover ik weet, kan je alleen positief verkrijgen als je weldegelijk zwanger bent.

Afschepen die gynae en een andere onder de arm nemen verdraaid, wat een kl**thommel is me dat :confused:

12. mandy67688

8 jul 2006
    85
    0
    0
    huisvrouw
    ja omdat gezien mijn verleden met mn bijde andere zwangerschappen kon dit niet omdat ik het bij hun ook niet heb gehad
    en verder eigenlijk niks
    was nog geen 3 minuten binnen

13. mandy67688

8 jul 2006
    85
    0
    0
    huisvrouw
    ja ik ga ook na een andere heen hoor
    ik maak me gewoon zorgen omdat he al 3 keer mis is gegaan
    maar dan kan ik maandag pas terecht helaas
    maar ja die paar dagen komen ook nog wel om denk ik toch

14. Platliggertje

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    6 posi testen van 5 verschillende merken, mij maak je niet wijs dat er niets aan de hand is meid...
    En amper 3 minuten binnen, de droomgynae van elke vrouw is hij dan (NOT)
    Bah bah bah :(

15. Chrissie

Ik zou een andere gyn bellen en afspraak maken. Het zijn gewoon superduidelijke testen. Dan wil je toch zekerheid of t zo is, of dat (laten we zooooo hopen van niet) het misschien toch mis gaat.
    Ik weet wel dat gynaecologen en ook VK's hier in nederland wel zeggen: als je bloedverlies hebt wat wijst op een MK, dan kunnen ze er niets aan veranderen. Maar ze zullen wel nagaan waar t van komt en of je zwanger bent.

16. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Die vent is niet helemaal okee.

Je hebt prachtige duidelijke testen
    Wat raar dat die die negeert!

Ik denk als je een echo laat maken dat je wel wat ziet ook hoor!

Vertel je het meteen even als je de uitslag hebt van het bloedonderzoek?

Liefs!

17. mandy67688

8 jul 2006
    85
    0
    0
    huisvrouw
    kut begin nu alweer te bloeden wordt er niet goed van
    en de uitslag krijg ik dus pas morgen waren niet meegekomen dus kan pas morgen om 17.00 bellen
    bah duurt dat lang zeg

18. Platliggertje

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Ik heb bij m'n 3 zwangerschappen de eerste 3 maanden gebloed, m'n maandstonden gehad dus.
    Misschien is het dat?
    Klinkt makkelijker dan het is, vooral met de MK in je achterhoofd, maar toch proberen rustig blijven meid, stress is niet goed voor jou, en zeker nu niet :(

19. mandy67688

8 jul 2006
    85
    0
    0
    huisvrouw
    nee ben net de 23 ste ongesteld geweest en toen ben ik de 29 weer begonnen dacht dat het al voorbij was ma ik bloed al vanaf de 29ste en dacht dat het voorbij was vandaag maar toch niet

20. Chrissie

Misschien rare vraag, maar wat voor bloed is het?
    Helderrood met stolsel(tjes) of bruinig?

Deel Deze Pagina