maar dat had ik ook niet bij de andere miskramen pffff begin hem nu wel te knijpen zeg denk dat ik toch straks ma even na het ziekenhuis heen ga en even een beetje wat praten daar
nee kutzooi en nu wil pat vanavond ook niet met me na landstuhl heen om het gewoon even te laten controleren
Dan zou ik ook niet aan een MK denken... Weet niet hoe dat de vorige keer was bij jou? Volgens mijn VK pas aan een MK denken als t helder is, vaak met klontjes en krampen/buikijn. dit klinkt haast meer als oude rommel. Werkelijk debiel dat t dan zo lang moet duren voor je antwoorden krijgt en dat je gyn zo reageerde. Ik zou woest worden volgens mij. Ik duim voor je meis. Geen andere mogelijkheden om eerder ergens terecht te kunnen?
waarom niet?hij heeft toch wel tijd daar voor Ik kan helaas ook niet met je mee anders had ik wel gezegd kom we gaan naar landstuhl
mischien krijg ik hem wel zo ver hoor ma nu op dit moment zegt hij nee waarvoor weer 10 euro betalen en dan te horen krijgen dat er niks is
he maar man je weet toch wel wat er op die testen staat das toch niet nix......... Dat moet Patrick toch ook wel kunne begrijpen dat je nerveus bent toch!
ja doet hij ook wel maar hij is zo bang esther omdat het nog bloed en jij weet dat dit de laatste kans is en anders voor ons geen derde
He we gaven tegelijk antwoord hihihi, o ben zo blij als het 17.00 is......wij gaan vanavond bbq'en mmmmmm en jullie? Je moet Pat gewoon meetrekken hoor!
nee wij niet weet niet wat we gaan doen ga zo ma lekker aardappeltjes maken met een komkommersalade en een lekker stukje kip
Dat snap ik wel maar hier kom je ook niet verder mee toch......met helemaal niets weten en in landstuhl zijn ze heus wel voorzichtig hoor! weet je toch....
en die test zegt niet voor niets pregnant! Maar je kunt het antwoord van de dokter ook niet uitstellen hoor! eens krijg je het te horen, ja het is goed of nee niet.....Hoop voor je natuurlijk het eerste