Hoi mandy, Wat een raar mens zeg die gyn :S ik bedoel hij maakt geen eens een echo en komt je zomaar vertellen dat je niet zwanger kan zijn:S en waar haalt hij dat dan vandaan? :S Ik heb je testen bekeken en ze waren allemaal vet positief. Ok dat 1 test mischien vals positief test zou ik zeggen kan nog wel maar zo veel testen toch niet :S Ik hoop dat alles goed gaat en dat je gewoon goed gezond zwanger bent en dat het niets anders betekend ik wilde je heeeel veel succes wensen. En gewoon gaan vanavond wat is dit voor onzin ze moeten gewoon een echo maken klaar punt uit tjonge jonge zeg Kan die stoome gyn zich dan niet bedenken wat voor zorgen jij je maakt en hoe erg je zit met de onzekerheid. Hier kan ik echt pissig om worden zeg! Ik zou willen dat ik in de buurt woonde zou je gelijk oppakken en naar het ziekenhuis. Ik denk aan je meid laat ons het uitslag weten.
hallo ik kom net weer uit het ziekenhuis en er was nog niks te zien op de echo volgens haar ben ik net 2 weken zwanger maar kon ze ook niet zeker zeggen dus moet nog even 3 weken wachten en dan opnieuw een ech laten maken liefs mandy
Spannend dus meis, maar in elk geval wel een heeel fatsoenlijk antwoord. Met 2 weken bedoelen ze dan echt 2 weken, of zoals hier de telling is 4 weken. (Is t te snappen?)
als je nu 2 wkn zwanger bent (volgens mij bedoelde ze zoals het bij ons gaat dan 4 wkn) maar dan zou ze toch wel op de echo een vruchtzakje moeten zien? heeft ze daar helemaal niets over gezegd, heb je geen foto'tje mee gekregen of heeft ze niks uitgelegd tijdens de echo? of je hebt een miskraam gehad of je bent idd nog maar net zwanger maar zowieso vanaf wanneer jij getest hebt (ruim een week, dus zeg maar volgens hun 1 week na bevruchting) heb je in de meeste gevallen echt geen 5 verschillende positieve testen want dan zou je zeg maar 7 dgn na bevruchting positief testen... vindt het maar vaag hoor, en vooral ook van je gyn zeg....pfff blij dat het dan hier wel even anders gaat...
ja ik moet net zwanger zijn geworden en ben dus blijkbaar iemand die heel erg veel hcg aan maakt dus ik heb gewoon heel erg veel hcg in mn bloed en ook al in mn urine en ben 2 wekn zwanger en dan kun je nog helemaal niks zien ma ze zij wel dat het normaal s dat ze nog helemaal niks ziet en zei ook dat er wat moest zijn omdat ik toch het hormoon aanmaak
aan je testjes te zien ben je echt wel zwanger wachten op de volgende echo duurt altijd het langst hoop voor je dat alles goedf blijft gaan
Nu wil ik niet eng doen, maar een vette posi test, bloed enz. kan het niet buitenbaarmoederlijk zijn?