op 7-2-09 werd onze Luuk geboren in het Sophia kinderziekenhuis in Rotterdam, op 24-2-09 hebben wij helaas weer afscheid van hem moeten nemen. (zie ook http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/127997-alle-testen-echos-goed-ineens.html) ik ben hier al een tijdje niet geweest, maar ik wilde hier even komen vertellen, dat Luuk een broertje of zusje krijgt! Spannend.. maar ook heel leuk!
Proficiat Arc. Na alles wat je mee hebt moeten maken wens ik je een ontspannen zwangerschap en een gezond en gelukkig kindje!
Gefeliciteerd! Wat eenb goed nieuws. Wens je ook een hele goede en voorspoedige zwangerschap toe en dat jullie straks een gezond brusje voor Luuk in jullie armen hebben. En wat een supermooi mannetje was Luuk....ben er helemaal stil van
gefeliciteerd met jullie zwangerschap en een brusje voor Luuk*. Ben helemaal stil van jullie verhaal en filmpje, hoop op een voorspoedige zwangerschap en een gezond kindje
Gefeliciteerd!!Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe!! En dat Luuk*een gezond brusje mag krijgen. Liefs claudia
wat vreselijk dat je je kindje hebt moeten verliezen, dit lijkt me vreselijk om mee te maken. gefeliciteerd met dit wondertje in je buik ik duim voor je voor een gezeonde en voorspoedige zwangerschap en een mooi en gezond kindje!
dank jullie wel! afgelopen maandag heb ik een vruchtwaterpunctie gehad. de uitslag duurt 3 lange, lange weken helaas. 10/9 hebben we de 20 wekenecho. ik vind het reuzespannend. we staan zowel bij het streekziekenhuis alsmede in het erasmus mc onder controle. de vwp en de guo (uitgebreide 20wkn echo) vinden daar plaats. dat voelt op zich wel goed, ze zijn daar zo professioneel! 21-01-2010 is de uitgerekende datum! het geeft wel weer heel veel emoties.. toen we maandag terugkwamen uit het erasmus was ik weer zo ontzettend verdrietig wegens het verlies van luukje (hij is daar geboren en gestorven) en dit houd al de hele week aan. tranen met tuiten afentoe... en ook door de spanning voor dit kindje, zal het gezond zijn?? gelukkig is het zo dat 95% van de zwangerschappen gewoon goed afloopt.. daar houd ik me maar aan vast!
Beste Arc, Ik heb net pas de moet gehad om jullie filmpje van Luuk te bekijken. (ik hield het niet droog!) Wat een pracht mannetje! Ik hoop dat bij jullie tweede kleintje alles goed is! Heel veel succes bij jullie 20wkn echo en ik zal voor jullie duimen!
GEFELICITEERD!!!! Wat fijn voor jullie.. spannende maar vast ook een hele leuke tijd geniet er van.. liefss
Gefeliciteerd! Onbezorgd zul je niet zijn, maar wat een geluk dat Luuk* een brusje krijgt! Ben heel blij voor je, dat je toch vrij snel weer in verwachting mag zijn. Verdriet en geluk tegelijk, je krijgt het wel voor je kiezen he (maar dan weet je dat je lééft en heel veel liefde hebt, anders zou je het allemaal niet zo heftig voelen). Ik wens jullie veel geluk, en dat deze spruit jullie maar heel oud mag zien worden!