Hey Amiek, van harte gefeliciteerd joh! Onwerkelijk he, zo'n positieve test Ik heb vanmiddag mijn 2e test gedaan en die was net zo positief als die van vanochtend, dus ik ga het toch maar geloven Oh ennuh die buikpijn heb ik idd ook en maakte me ook al zorgen, maar het schijnt er bij te horen van wat ik hier van veel meiden hoor! Liefs Linda
Fijn he zo'n forum waar je ervaringen kunt delen met andere zwangere dames . Super bedankt voor je berichtje, wat het is stiekem erg fijn om te horen dat ik geen uitzonderingsgeval ben. Jij natuurlijk ook van harte proficiat met het blijde nieuws!
hoiii van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en dat alles voor spoedig loopt groetjes simpie
Hoi Amiek, Gefeliciteerd met je zwangeschap.. ik heb zelf vanochtend ook positief getest en eerlijk gezegd kan ik het ook niet geloven. maar over dat buikpijn gesproken.. ik heb ook last van buikpijn. maar ze zeggeg dat het erbij hoort. Wij zijn ook 8 maanden bezig geweest. toevallig.. xxx Tamara