Hallo allemaal Ik ben nieuw hier heb al wel echt heel vaak op deze site rond lope neuzen en natuurlijk allerlei informatie opgedaan, dacht nu wordt het toch eens tijd om zelf lid te worden! Wij zijn nu 13 weken en 3 dagen zwanger van ons 1e kindje, dolgelukkig natuurlijk, we hebben ondertusse al 3 echo's gehad vanwege verkeerd rekenen, en was al een keer teruguit gezet en ook weer vooruit, vorige week hebben we de termijn echo gehad en sinds toen wisten we hoe ver ik was De nekplooimeting ook meteen gehad, ik ben namelijk geadopteerd en weet vrij weinig van mijn achtergrond dus dat was voor mij vooral de rede om dat te laten doen gelukkig was die helemaal in orde Omdat dit ons eerste kindje is heb ik toch nogal wat schrik dat er toch misschien nog wel iets mis zou kunnen gaan.. maar ik denk dat elke mama to be dat wel heeft.. Vandaag weer naar de verloskundige geweest en het hartje voor de 2de keer horen kloppe.. geweldig gevoel natuurlijk 1 maart de 20(19)weken echo ben zo benieuwd kan echt niet wachten!!