Hi dames, Mijn nod is over 2 dagen en had al eerder een topic geopend en weet wel zeker dat ik niet zwanger ben. Maar goed mijn vraag aan jullie is wat voor ovulatietesten raden jullie mij aan? Ik zag dat action super goedkope verkoopt.. ik twijfel. Welke werken prima bij jullie en zijn goedkoop voor je portemenee?
Ik vind de ovulatietesten van zwanger en kids fijn. Duidelijke donkere tweede streep. Ik heb deze vergeleken met die van de action en die vd action vond ik minder duidelijk.
25 stuks voor 13,95 of 15 stuks voor 8,95 bijvoorbeeld . Ik zou dan de wondfo zwangerschapstesten bestellen als je die mee bestelt want die van zwanger en kids zelf zijn echt niet fijn. Geven Veel vals positieven
Ik gebruik die van de action en ter controle die van clearblue met smiley (omdat ze zo duur zijn) dit bevalt mij erg goed want de testen van de action krijg ik nooit donker genoeg. Maar de clearblue bevestigd vervolgens wel de piek.
ik heb de ovulatie testen van sensitest gebruikt te besteel via internet goedkoop en duidelijk en toch twee keer zwanger binnen 3 maanden maar dat ligt natuurlijk niet aan de testen haha maar het helpt wel
Over de action ovulatietesten lees ik verschillende dingen. Ook wel dat ze niet erg duidelijk zijn. Ik gebruik de afgelopen maanden steeds de ovu testjes van 2BeSure de dipsticks. In de sale nog goedkoper dan action. Heb alleen de ene maand een echte knaller en de andere maand wel aardig donker maar geen knaller. Werd daar nogal onrustig van, dus gebruik de Clearblue met smiley er nu bij als controle (anders zijn ze wel erg prijzig). Had dus toch mijn piek te pakken afgelopen week, 2 dagen een smiley gehad. Ben er erg tevreden over! Werken heel fijn die van CB!
Even voor de "leuk" Dit is de action test en de test van clearblue met dezelfde urine getest. De 2 maanden ervoor kreeg ik ze maar niet donker genoeg dus met clearblue erbij getest ter bevestiging.
Klopt, dat is ook mijn ervaring met de action testen: niet snel positief. Met Zwanger & Kids een knaller en action niet positief met dezelfde urine.
Ik heb voor mijn vorige zwangerschap testen op ebay besteld, erg goedkoop! Nu weer en was er toen erg tevreden over, hopelijk nu ook haha
Ik heb in het begin ovulatietesten gebruikt van Sensitest, ik was hier echt niet tevreden mee. De dag voor mijn ovulatie verkleurde hij iets en de dag zelf ook, voor de rest bleven ze wit wit. Terwijl die van de Kruidvat een mooie oplopende lijn lieten zien, van heel licht naar heel donker. Die van de Action bleven ook erg licht... Ik heb nu de oude vertrouwde Kruidvat testen en als backup check die van Clear Blue. Vanochtend een positieve KV en daarstraks een smiley op de CB