Weer een vreemde cyclus

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamma chan, 11 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Goedemorgen dames,

Advies nodig en tuurders
    6juni laatste ongie
    27echo gehad, icm controle gyn: hij zag komen de ei, follikel groot en rond
    Ik ben toen begonnen tempen,(omdat ik straks cd 1 echt ga beginnen daarmee maar nu weer ff inzicht wil krijgen)
    28juni bloeding 1dagje rood-bruin
    Ik dacht aankomende donderdag/vrijdag nod ongeveer uitgaande van 28juni ei, testjes gedaan, lichte streepjes
    Afgelopen zaterdag deed ik een ovu zie foto
    Vaag dacht ik, gezien hoe ik me soms nu voel sinds maandag rare herkenbare symptomen, en me temp( nee is niet geheel betrouwbaar) vind het toch wel raar worden
    Predictors bovenste eergisteren
    Onderste vandaag
    Action test bovenste gister avond
    Onderste vanmorgen.
    Mijn gyn zei hcg kan 48/72 verdubbelen dus misschien is die tussentijd te kort?
    En ze zei je kan een middag of avond tester zijn. Voel me wel anders dan voor een naderende nod
    Wilde even mijn verhaal kwijt dat lucht mij op!
    Zo zie je maar dat een vrouwelijk lichaam heel vreemd kan doen...
    Ik weet dat ik al 2kids heb, er is nog een been welkom vooral als je hoort dat je bijna door je eicellen heen bent en dat het dan nu moet, gyn weet niet Hoelang t nog kan..

#langzaam gek worden zo!

Bijgevoegde bestanden:

2. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Je ovulatietest is negatief.
    Dus daar valt weinig over te zeggen.
    LH schommelt de hele cyclus dus er is niet uit op te maken of je ei al geweest is of niet.

Op je zwangerschapstesten zie ik helaas niks.

En van je tempkaartje kan ik ook weinig maken. Hij is erg wazig en lastig af te lezen zo. Kan je de link plaatsen?
    Maar van wat ik kan zien lijkt het erop dat je nog helemaal geen eisprong hebt gehad.
    Je kaartje is ook erg piekerig. Temp je elke dag op hetzelfde tijdstip en rectaal?
    En weet je wel wat je basale temp is?

3. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Op je predictor van eergisteren (in het negatief) zie ik precies iets, maar staat de dicht bij de controlestreep en buigt precies een beetje af. Op je predictor van vandaag (niet in het negatief) lijk ik wel heeeeeeeeeel vaag iets te zien, maa kan ook niets zijn.

Je opgedroogde actiontest zou ik niet vertrouwen, aangezien die van vanmorgen negatief is. Ik heb daar ook al een indroogstreepje op gehad.

Het beste wat je kan doen is overmorgen op hetzelfde tijdstip een nieuwe predictor doen.

mamma chan vindt dit leuk.
  4. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Heel fijn dat je reageert, maar Waauw! Ik plaats natuurlijk geen bericht als ik niet weet hoe tempen werkt en hoe ovulatie testen werken.
    Weet ook wel dat deze niet positief was. Wil gewoon weten of iemand me een ander inzicht kon geven in wat er aan de hand zou kunnen zijn.
    Jou bericht komt over als een bom, vol negatieviteit!

5. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ga ik doen dank je voor je bericht!

6. Beheer

Beheer Administrator