Ik ben vorige week met klachten van een vaginale infectie naar de huisarts gegaan, de huisarts heeft me daar een kuurtje voor gegeven, gyn-dactarin (?), 3 van die eitjes. Nu heb ik afgelopen vrijdag een herhalingskuurtje aangevraagd omdat de klachten naar mijn idee nog niet helemaal weg waren, ook deze kuur heb ik afgemaakt. Gisteravond de laatste, maar nu heb ik nog steeds last van een vervelend gevoel: Soms voelt het alsof er elastiekjes tegenaan geschoten worden, trekkend gevoel, opkomende en zeurende pijn... Is dit nog steeds een schimmelinfectie of iets anders? Verder zit dat gevoel altijd rechts naast mijn vagina... aan de ander ekant voel ik niks. Groetjes Saskia
hoi Saskia, ik zou voor de zekerheid een bezoekje aan de husiarts brengen, die kan beter beoordelen, door even te kijken, of het nu helemaal weg is. Als het meer aan de buitenkant zit zijn die capsules niet voldoende, dan heb je ook een zalf voor uitwendig gebruik nodig. Het kan ook wel bandenpijn of indalingspijn zijn, maar ivm deze recente infectie zou ik toch maar even laten kijken of het helemaal over is nu. Mirjam