Hoi hoi, Ik loop nog maar vijf dagen over maar toch even hier mijn vraag. Afgelopen vrijdag was mijn nod. Nog steeds geen menstruatie en ook geen krampen. Afgelopen zondag voor het laatst getest en deze was negatief. Toch blijft mijn menstruatie uit... Vandaag had ik in de planning om samen met man lief te gaan testen. We hebben het vannacht even "gezellig" gehad en vanochtend weer. Toen ik vanochtend naar de wc ging en de boel ging afvegen zag ik een paar heeeeeeele kleine puntjes bloed in mijn gewone heldere slijm. Echt zo klein. Maar toch maak ik me zorgen. Gek eigenlijk want ik weet nog steeds niet of ik misschien zwanger ben. Ik had de hoop namelijk nog niet opgegeven aangezien mijn temp de laatste anderhalve week op 37.4 zit en niet zakt, en ik ook geen beginnende menstruatie klachten heb. Nu nog steeds niet overigens. Wat denken jullie? Moet ik alle hoop verliezen en er toch echt maar van uit gaan dat mijn menstruatie gaat komen? Of zal het toch de moeite waard zijn om vanavond eens een test er tegenaan te gooien en dat de bloeding onschuldig zal zijn? Ik heb vanochtend wel ochtend urine opgevangen in een beker. Deze staat in de koelkast. Daarvan wilde ik de test vanavond gaan doen. Sorry voor mijn vage verhaal en soms onsmakelijke details.
Geen idee meid, niemand die het je kan zeggen. Aangezien je temperatuurt neem ik aan dat je ook weet wanneer je eisprong is geweest? De luteale fase kan wel tot 19 dagen zijn dus dan zou je vandaag 19dpo zijn. Kan zijn dat je fase lang is en dat de bevruchting niet gelukt is of dat je een langzame opbouw hebt van hcg, dan test je ook laat pas positief. Ben benieuwd naar je test van vanavond
ik zou testen. was in ronde 1 ook 5dagen overtijd (ale eigenlijk was mijn cyclus gewoon langer sinds de pilstop) maar daar denk je op die moment niet aan. dag 6 werd ik ongesteld ook zonder klachten wat ik normaal wel heb. veel succes en hopelijk positief!
Ik hoop ook positief. Bij mijn jongste zoontje teste ik twaalf dagen na NOD pas positief. Dus er is nog hoop. Mocht het positief zijn dan plaats ik natuurlijk een foto