ik vergeet zoveel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door prime, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prime

prime Lid

24 mei 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben net nieuw hier en moet even wennen aan de termen die hier bebruikt worden :)
    De nod is de niet ongesteldheids dag heb ik begrepen.

Mijn NOD is op 31 mei, maar sind een week heb ik last van misselijkheid. Dit komt op elk moment van de dag opzetten.
    Ook vergeet ik vanalles en wil ik de suiker bij wijze van in de koelkast zetten??????

Help, kan er met mijn man wel over praten, maar dat is toch anders :)

Els

2. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Hay Els,

Altijd leuk he die onzekerheid.
    Ik had net als jou ook af en toe last van misselijkheid. ´savonds af en toe last van maagzuur. Of met bepaalde dingen ruiken, ik hoefde soms ook geen eten meer waar ik wel altijd dol op ben.
    Ik heb wel vaker gehoord dat personen dingen in andere kastjes zet, bijv. de koelkast inderdaad.

Bij iedereen is het weer anders, helemaal geen symptomen. De ander heeft der heel veel. Soms bijna niet ( heel soms ).

Het zal maar zo kunnen dat je 31 mei niet ongesteld wordt, of misschien wel een beetje maar dat kan ook een innestelingsbloeding zijn.

Je zou een test kunnen doen, maar als daar nog niks op komt te staan, dus negatief ben je ook weer zo onzeker omdat het misschien nog iets te vroeg is voor een test. Maar je hebt wel last van misselijkheid, en dat is inderdaad wel een zwangerschapssymptoom.

Groetjess..

3. Agaath

Agaath Lid

28 dec 2008
    96
    0
    0
    Huisvrouw
    Veluwe
    Daar had ik ook al last van. Vergat ineens om m'n treinkaartje af te stempelen (was me nog nooit gebeurd)! Gelukkig had ik een hele lieve conducteur...

O ja, en het is nu, 5 maanden na de geboorte, nog steeds niet helemaal over :(

4. prime

prime Lid

24 mei 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reactie's.
    Wachten is zo te lezen de optie :)

Els

5. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    En ben je ongesteld geworden?

Ik heb ook last van vergeetachtigheid echt een hele vreemde gewaarwording als je gewoon echt niet op een woord kan komen! Vroeger dan lag het op het puntje van je tong,maar dat heb ik gewoon niet en tja dingen zijn zo weer uit mijn geheugen

6. prime

prime Lid

24 mei 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn NOD dag is vandaag, maar zaterdagavond bij het naar bed gaan en zondag heb ik bloed verloren ( de 28 en 29 ste ). Maandag nog een heel klein beetje en vandaag niet meer.
    Ik denk dat dat mijn ongesteldheid is geweest.
    Kon mezelf namelijk niet meer inhouden en heb zondagochtend een test gedaan en die was negatief. Het was zo'n test die je 4 dagen voor je NOD kunt doen.
    Jammer, gaan we het nog een keer proberen.

Els

7. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Ik had ook zo'n test van 4 dagen voor NOD... die was ook negatief!! Maar ben toch echt bijna 20 week zwanger!! Dat bloedverlies kan ook innestelingsbloeding zijn..... wil je geen valse hoop geven maar wou toch even reageren omdat ik ook een negatieve test had en tocjh zwanger was!
    Negatief getest met predictor ( zijn meer vervelende ervaringen mee)en toen met kruidvat positief! Welke test had jij?

8. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik heb wel eens gelezen dat je pas van een ongi mag spreken als je minimaal 2 dagen bloed.

Dus het zou gerust een innestelbloeding kunnen zijn!!

9. prime

prime Lid

24 mei 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet meer welke test het was ( ligt al in de prullenbak ), maar kon er maar 1 vinden waar het 4 dagen voor de NOD kon. Zal dan wel dezelfde zijn.
    Bedankt voor de reactie's.
    Heb dus 1,5 dag bloeding gehad en had daar zeker wel een tampon voor nodig.
    Mocht het nu zo zijn dat het een innestelbloeding was. Wanneer is het dan nu verstandig om te testen voor een zwangerschap?
    Mijn officiele NOD dag is vandaag. Nog een weekje wachten voor de zekerheid omdat die andere test negatief was.

Els

10. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Je zal morgen al kunnen testen hoor :) Succes !!

11. prime

prime Lid

24 mei 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van ochtend toch negatief getest. Jammer.

12. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Awww zeker jammer !! :(

Deel Deze Pagina