Slijmprop?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Esprit, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hallo,

mijn vriendin heeft net na het plassen op het papier eensoort van propje gevonden...t zag er een beetje wit/gelig uit en bij het uit elkaar halen kreeg ze draden....is dit een gedeelte van de slijmprop? Morgen is ze 39 weken zwanger...

alvast bedankt voor het antwoord!

Groeten van een beetje zenuwachtige papa-to-be

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Waarschijnlijk is dat inderdaad (een deel van) de slijmprop. Dit betekend nog niet dat de bevalling nu ook snel zal beginnen.
    Succes met de laatste loodjes!

3. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ik had dit ook enkele dagen voor mijn bevalling. Heb dit wel enkele dagen gehad dus wil sowieso niet zeggen dat je hem ineens verliest en dat het daarna direct gaat beginnen. Net voor mijn vliezen braken is er wel een grote prop uitgekomen.
    Hopelijk duurt het nu dus niet meer lang!

4. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Is dat perse de slijmprop? Heb het nu zo nu en dan wel eens dat ik wit/gele klontjes slijm verlies als ik weer eens verstopt zit en moet persen (sorry :oops: ....)Of herstelt de slijmprop zich tijdens deze termijn nog

5. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Zou best kunnen . Zo klinkt het wel. Alleen kan nog wel wat daagjes duren hoor. Ik verloor hem dinsdags en ben donderdags bevallen.

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    bij mij was het destijds veeeeeel groter dan een propje. Niet te missen eigenlijk :confused:

Misschien was het een gedeelte....

Deel Deze Pagina