5 weken na miskraam een positieve zwangerschapstest

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mala, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mala

Mala Lid

9 mrt 2009
    7
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo dames,

Ik heb 8 februari een miskraam gehad. (met 12 weken). Vandaag een zwangerschapstest gedaan om te kijken of de hcg helemaal weg was, maar nee hoor het is positief. Hoe lang kan het nog duren? zijn er ook dames die ook net als mij na 5 weken nog een positieve zwangerschapstest hadden of .... misschien weer zwanger waren. Ik denk niet dat ik zwanger ben maar bij mijn vorige miskramen (2) was het al na 1 week al uit mijn lichaam en was even ver. alvast bedankt

gr. Mala

2. Trees

Trees Niet meer actief

Jep hier nog één waar na vijf weken nog steeds een licht streepje verschijnt. Wel veel lichter dan tijdens de zwangerschap, dus ik maak me geen zorgen. Is de test erg positief? Heb je wel een controle-echo gehad? Als er wat weefsel is achtergebleven duurt het ook langer voordat deze negatief is.

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    anders moet je even je ha vragen om na tevragen.

4. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    jahoor!
    ik ben de grootste pechvogel die er is
    ga naar week 8 en ik test nog steeds postief
    er zat ook weefsel nog
    woensdag moet het gedaald zijn anders weer een curretage.
    ik gan daar maar van uit want bij mijn vorige miskraam zat het er na 8 weken ook nog... en moest ik ook gecurrateerd worden.....
    WORDT ER GEK VAN!
    ik wil verder

5. Mala

Mala Lid

9 mrt 2009
    7
    0
    0
    Amsterdam
    bedankt voor jullie antwoorden. Ik denk dat ik maar een afspraak ga maken. Misschien is er ook bij mij wat achtergebleven.

Mala

Deel Deze Pagina