he meiden, ik ben nu 7 wk en 2 dg zwanger en vanaf het wekend last van krampen in mn buik en vanaf gisteravond ook stukjes weefsel wat mee komt ook helder bloed. dus dat kan nooit goed zijn denk ik zo. heb bij mn dochter ook wel bloedingen gehad maar volgens mij niet zo erg als dat ik het nu heb. 4 maanden geleden ook al een miskraam gehad met 8 weken dus ben erg bang. morgen mag ik voor een echo, maar verwacht er eigenlijk niks van. zo dat wilde ik eff kwijt want ik voel me zwaar klote
Hey meid, Ik zit maak zon beetje hetzelfde mee als jij. Ik ben al aan het bloeden 9 dagen lang. Dit begon met weinig maar word elke dag meer ondanks dat heb ik al 2 echos met hartactie , ik kon het echt niet geloven aangezien ik al 3 miskramen achter de rug heb. Maar dit weekend is het bloeden een ruime menstruatie geworden... Zometeen ga ik naar mijn dokter om te horen hoe en wat nu! Ik zit er echt doorheen nu , al die onzekerheid... Ik hoop voor jou dat je morgen een goede echo hebt en bloeden stopt. Meid veel sterkte ik weet hoe het voelt. liefs San
dus jij heb zeg maar ook buikpijn en bloeden en toch een hartje? dat is eg niet te geloven nee, vond je dat niet onwerkelijk dan ?! hoop dat het goed blijft gaan voor je. ja ik heb ook al 5 miskramen achter de rug en elke keer wordt je onzekerder als je begint met bloeden. jij ook heel veel sterkte en ik hou je ook op de hoogte doe jij dat ook? kussie wendy
Nou de dokter heeft me meteen doorgestuurd naar gyn. Zoals ik al dacht was er bij de echo geen hartactie meer. Ik kon namelijk echt niet geloven dat erbij een gezonde zwangerschap zoveel bloedverlies hoort. Ik heb gelijk pillen gekregen om alles goed opgang te krijgen. Ben daarvoor tot gisterenavond in het ziekenhuis gebleven....pfffff nu volgende week nacontrole. ik vind het slopend allemaal. ik hoop voor jou echt dat het goed blijft gaan maar bij mijn lichaam hoort bloedverlies niet bij een zwangerschap aangezien ik al 2 dochtertjes heb en bij beide zwangerschappen geen bloed gezien. meid heeeeel veeel sterkte Dikke knuffel van mij
nou ik kom net van de echo en ook bij mij was het niet goed. ze zag alleen maar bloed en weefsel en dat was alles. nu wachten tot het vloeien afgelopen is en dan gewoon doorgaan. ben blij dat ik al kinderen heb waar ik mn handen vol aan heb anders zou ik gek worden. klote dat het bij jou ook mis is zeg toch elke miskraam weer een klap vind ik.